Proxy server, wat doe ik fout?

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Hoi, ik probeer al een geruime tijd om een mijn proxy instellingen werkend te krijgen. Ik gebruik ATM Windows XP + IE6.

Ik doe het volgende, Extra >> Internet-Opties >> Verbindingen >> Lan-Instellingen >> Proxyserver aanvinken >> Een willekeurige IP invullen van deze site http://www.samair.ru/proxy/ (Proxyserver niet gebruiken voor lokale adressen staat niet aangevinkt btw.)

Als ik dit doe werkt mij IE6 erna niet meer, er staat overal "Pagina kan niet worden gevonden" enz. Wat doe ik fout?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mag ik vragen waarom je zulke proxy's uberhaupt wil gebruiken? Misschien is dit lijst wel niet kloppend?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Aubergine
Welke lijsten kloppen dan wel volgens jou? Deze kwam ik tegen bij google.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom gebruik je niet de proxy van je provider? Waarom zou je een proxy in Argentinie gebruiken? Je imoet dan over een hoop meer hops om je internet doel te bereiken.

[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 29-11-2006 19:43 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
http://www.checker.freeproxy.ru/checker/

Hier kan je je proxy checken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Aubergine
Gunner schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:43:
Waarom gebruik je niet de proxy van je provider? Waarom zou je een proxy in Argentinie gebruiken? Je imoet dan over een hoop meer hops om je internet doel te bereiken.
Sinds wanneer heeft elke Provider een proxy dan :$? Heb je miss. een link waarin dit alles staat uitgelegd? Aangezien ik op google niet echt goeie sites kan vinden over proxys en hoe ze werken snap ik ook alleen de basics, weet iemand nog toevallig een goeie site?

[ Voor 16% gewijzigd door Aubergine op 29-11-2006 20:32 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Aubergine schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:29:
[...]

Sinds wanneer heeft elke Provider een proxy dan :$? Heb je miss. een link waarin dit alles staat uitgelegd?
Sinds het begin van het internet? Kijk maar op de helpdesk pagina van je provider zou ik zeggen. Of bel ze op.

Maar de vraag waarom je een proxy wil gebruiken heb je nog niet beantwoord volgens mij.

• Aubergine
Maar de vraag waarom je een proxy wil gebruiken heb je nog niet beantwoord volgens mij.
Mag dat niet dan?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
Dat is de vraag niet.

De vraag is : Waarom je een proxy wil gebruiken ?

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Zal hier iets mee te maken hebben: [MSN] Oude passwords terugvinden

Maar als je zonodig een proxy wil gebruiken: http://anonymouse.org/

En voor de rest: google

• Aubergine
Het heeft niks met me MSN te maken?..
En voor de rest: google
Heb ik al geprobeerd, daarom post ik dit hier 8)7 Met google.nl vind ik geen site over proxys en how-to enz.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
De vraag is : Waarom je een proxy wil gebruiken ?

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Met google.nl vind ik geen site over proxys en how-to enz.
Tja dat kan gebeuren, dan is de googlemachine gewoon stuk:

http://www.google.nl/sear...internet+explorer&spell=1

Sorry hoor, proxy's liggen dicht tegen een grijs gebied en je wil niet vertellen waar je hem eventueel voor nodig hebt.

Voor normaal surfen zou anonymouse voldoende moeten zijn, ik kom ook wel eens een site tegen die het vertikt via m'n provider en dan werkt dit prima, voor de rest moet je gewoon verder zoeken maar ga me niet vertellen dat er niets te vinden is op google.

Omdat ik niet de beroerdste ben heb ik even gekeken naar de eerste 6 pagina's van samair.ru en van alles is er maar 1 werkende anon proxy over dus het verbaast me niets dat ze niet werken in IE.

Succes.

ps, http://www.whatismyipaddress.com/

• Aubergine
Zie jij ook maar 1 link op die google link die mij verder kan helpen? Ik niet... Ik heb hier van te voren al grondig naar gezocht omdat ik dit antwoord al verwachte...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aubergine schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:05:
Zie jij ook maar 1 link op die google link die mij verder kan helpen? Ik niet... Ik heb hier van te voren al grondig naar gezocht omdat ik dit antwoord al verwachte...
Het grootste probleem is dat je probleem niet duidelijk is; dat wij daar dan vervolgens geen antwoord bij kunnen vinden lijkt me nogal wiedes ;) Ik neem aan dat je de vraag waarom je een proxy server wilt gebruiken wel kan beantwoorden? Anders heeft dit topic namelijk vrij weinig nut :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb hier van te voren al grondig naar gezocht omdat ik dit antwoord al verwachte...
Dat is anders niet terug te vinden in de post maargoed.

Als je mijn laaste link had bekeken had je kunnen zien hoe je een proxy in moet stellen in de diverse webbrowsers: http://www.whatismyipaddr...w-do-I-use-a-proxy-server

Dan is het wel zaak dat je een werkende (daar ga ik je niet bij helpen) proxy invuld, anders gaat het niet, ik zou zeggen probeer het met de proxy lijsten die je in google vind en dan zal er best wel een tussen zitten die het doet (al dan niet annoniem), verder moet je maar eens uitleggen waarom het voor jou uberhaupt noodzakelijk is een proxy te gebruiken, voor surfen is anonymouse tenslotte voldoende.

Kan alleen nog toevoegen: Google is your friend
Pagina: 1