hallo iedereen,
ik zit met het volgende probleem.
Bij de installatie van windows krijg ik het bericht: 'setup kan geen vaste schijfstations...'
hd is aangesloten op SATA2.
ik moet dus de drivers installeren.
nu als reboot en de cd met de drivers erin steek krijg ik het bericht of ik de drivers op een floppy wil kopiëren.
nu zit hier het probleem!
ik moet een lege floppy in de flopy drive steken en vervolgens een toets induwen.
Maar als ik dit doe krijg ik geen reactie
er gebeurt helemaal niets.
ik heb ook al geprobeerd de drivers te downloaden en vervolgens op de diskette te schrijven, maar deze herkent die niet want ook hier is er geen reactie
ik veronderstel dus dat de fout bij de floppy drive ligt maar die is aangesloten en het lichtje brand
heb een asrock conroexfire
een maxtor 6v250f0
ik hoop dat er iemand een oplossing heeft
ik zit met het volgende probleem.
Bij de installatie van windows krijg ik het bericht: 'setup kan geen vaste schijfstations...'
hd is aangesloten op SATA2.
ik moet dus de drivers installeren.
nu als reboot en de cd met de drivers erin steek krijg ik het bericht of ik de drivers op een floppy wil kopiëren.
nu zit hier het probleem!
ik moet een lege floppy in de flopy drive steken en vervolgens een toets induwen.
Maar als ik dit doe krijg ik geen reactie
er gebeurt helemaal niets.
ik heb ook al geprobeerd de drivers te downloaden en vervolgens op de diskette te schrijven, maar deze herkent die niet want ook hier is er geen reactie
ik veronderstel dus dat de fout bij de floppy drive ligt maar die is aangesloten en het lichtje brand
heb een asrock conroexfire
een maxtor 6v250f0
ik hoop dat er iemand een oplossing heeft