problemen met mp3 player v3 in flash

Pagina: 1
Acties:

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
hoi mensen, op mijn site www.bluem.be heb ik de mp3v3 mp3player van
http://www.voetsjoeba.com/globalcomment.php?s=2&i=16
de posts op deze site zijn verouderd, en ik krijg hier dus geen feedback meer, en de maker zijn email adres is ongeldig, dus vandaar dat ik het hier vraag.

MIJN PROBLEEM:
-als je naar 'Songs' gaat, begint de player automatisch te spelen, hoe zet ik dit uit?
-als je vervolgens naar bijvoorbeeld 'Nieuws' gaat, dan blijft het nummer spelen, hoe zet ik dit uit? Want als je nu weer naar 'Songs' gaat begint een nieuw nummer er overheen te spelen, en kunje het 1e nummer niet meer uitzetten.

er staan wel wat posts op de voetsjoeba site over dit probleem (stopSong()
maar dit krijg ik niet aan de praat.

Alvast bedankt!!!!

Verwijderd

Dat movie element zal wel een stop functie hebben lijkt me, wanneer je nu op een knop drukt, moet je er even een event aanhangen die die stop functie van de muziekspeler aanroept... Puur basic antwoord dit, want ben niet zo thuis in flash... zou echt adviseren de documentatie van dat ding even door te nemen.

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
ik ben zelf ook nog maar beginner in action script, ik zat ook al aan te denken om in de knoppen van het menu van mijn site een stop opdracht te stoppen, maar ik zou niet weten wat die code moet zijn.
misschien dat iemand hier iets uit op kan maken:
vPlayer.as
er is verder geen documentatie over de player te vinden, naast wat hij kan. Er staat niets over hoe hij werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door m2xum2xu op 29-11-2006 19:40 ]