Wanneer ik in een map een bestand open en daarna een ander bestand in een map open dan kom ik automatisch voor beide bestanden in dezelfde map ( de laatste die ik opende ) uit als ik deze terug open. Hoe kan ik zorgen in xp dat ik telkens in de map uitkom waar het bestand zich bevindt en dit voor alle programma's die ik gebruik ?
Ik heb me al zot gezocht , bij "extra" "mapopties" zie ik het niet staan. Volgens mij is het ergens een sleutel die in het register moet worden aangepast maar ik vind niet waar. Ik heb ook tweakui afgehaald om te kijken of het hier ergens staat maar hier vind ik ook niets. Ik heb in google op verschillende manieren proberen te formuleren wat ik zocht maar makkelijk is het niet.
Hopelijk kan iemand me op weg helpen.
Groetjes
Ik heb me al zot gezocht , bij "extra" "mapopties" zie ik het niet staan. Volgens mij is het ergens een sleutel die in het register moet worden aangepast maar ik vind niet waar. Ik heb ook tweakui afgehaald om te kijken of het hier ergens staat maar hier vind ik ook niets. Ik heb in google op verschillende manieren proberen te formuleren wat ik zocht maar makkelijk is het niet.
Hopelijk kan iemand me op weg helpen.
Groetjes