3rd Party router en Airtunes via Airport Express

Pagina: 1
Acties:

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Ik zou graag een router willen gebruiken en mijn Airport Express clients (heb er 2) draadloos koppelen zodat ik ook gewoon Airtunes kan gebruiken op mijn Mac.

Na wat onderzoek blijkt dat dit technisch gezien mogelijk is met bepaalde Linksys routers en 3rd party firmware.

Zijn er hier mensen met ervaringen of goede tips aangezien ik dus nu op zoek ben naar een router waarmee dit mogelijk is.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Je kunt een airport express in ieder netwerk dat je wilt hangen. In de airport express zet je airtunes aan en je kunt vanaf iedere itunes binnen hetzelfde net via deze express afspelen.

De express doosjes kun je gewoon in ieder draadloos third party netwerk hangen dat 802.11b/g compatible is.

Daarvoor heb je geen bepaalde router of firmware nodig, tenzij je iets anders wilt dan ik uit je post begrepen heb.

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:05:
Je kunt een airport express in ieder netwerk dat je wilt hangen. In de airport express zet je airtunes aan en je kunt vanaf iedere itunes binnen hetzelfde net via deze express afspelen.

De express doosjes kun je gewoon in ieder draadloos third party netwerk hangen dat 802.11b/g compatible is.

Daarvoor heb je geen bepaalde router of firmware nodig, tenzij je iets anders wilt dan ik uit je post begrepen heb.
Ow, dan dacht ik veels te moeilijk.
Is WDS dan misschien de mogelijkheid waarvoor je een speciale firmware moet gebruiken bij sommige routers?

Hier had uw reclame kunnen staan.