Ik ben recent naar een plaats verhuisd waar men een zelfstandige kabelmaatschappij heeft. Op de locatie is geen telefoonlijn aanwezig, dus ik wil graag een kabelabonnement bij de betreffende kabelmaatschappij afsluiten. (geen upc/@home/zeelandnet/quicknet/etc .. echt een kleinschalig bedrijfje) Nu weet ik zeker dat ik over ongeveer 10 maanden weer ga verhuizen naar de 'bewoonde wereld', (waar dit bedrijfje haar diensten niet levert) dus ik kan de 12 maandelijkse termijn niet volmaken en moet daarom voortijdig opzeggen. Ik heb een mail gestuurd en krijg doodleuk als antwoord:
>Helaas is een kabelabonnement alleen af te sluiten voor minimaal 12
>maanden.
>Met vriendelijke groeten,
Dus ik betaal straks voor 2 (misschien 3) maanden internet terwijl ik het niet kan gebruiken.
Mijn vraag, mag dit? Ik ben helaas geen lid van de consumentenbond dus daar kan ik niet informeren. Ik weet wel dat UPC (waar ik tot voor kort een abonnement had) hier niet moeilijk over doet en daarom kon ik zonder problemen opzeggen.
>Helaas is een kabelabonnement alleen af te sluiten voor minimaal 12
>maanden.
>Met vriendelijke groeten,
Dus ik betaal straks voor 2 (misschien 3) maanden internet terwijl ik het niet kan gebruiken.
Mijn vraag, mag dit? Ik ben helaas geen lid van de consumentenbond dus daar kan ik niet informeren. Ik weet wel dat UPC (waar ik tot voor kort een abonnement had) hier niet moeilijk over doet en daarom kon ik zonder problemen opzeggen.