hallo allemaal ik ben new bij tweakers.net.
en ik hoop dat jullie mij kunnen advieseren over de systeem die ik ga haalen.
voor dat ik begon met samenstellen van een systeem heb ik hier op de forum beetje rond gekeken wat ik kan nemen en waar het goed voor is.
daarna kwam ik bij conclusie om hier onder staande onderdelen te kopen.
Mij budget is 1100 euro
[Thermaltake VB1000BWS, Soprano +Window, Zwart = 67,47 euro (waarom omdat het mooi is:P)
Enermax Liberty,400 watt, Retail = 71.33 euro (waarom omdat ik veel reviews heb gelezen en daar uit bleek dat enermax en antec goed presenteren vandaar dat ik deze neem.)
Intel Core 2 Duo (Conroe),E6600, Socket 775,Boxed = 293.88 euro (waarom ik wil graag voorbereid zijn op de toekomst zo dat ik niet vaak hoef te upgrade.)
Thermaltake Blue Orb || = 25.53 euro (uit een test van hardware.info bleek deze bij top 5 te zitten vandaar dat ik deze heb gekozen en het is een goede prijs.)
Kingston KVR667D2N5K2/1G, 1024 MB,DDR2, PC5300,667 MHz,2x =110.37 euro
Western Digital Caviar SE16.250 GB, 7200 rpm.16mb,serial ATA300 = 75.08 euro (lijkt mij meer dan genoeg voor mij).
Asus P5N32-E SLI, retail =201.44 euro (waarom omdat ik sli wilt doen latter als ik meer geld heb en omdat deze kaart quad core ondersteunt en beetje voorbereid ben op de toekomst.)
en de videokaart weet ik nog niet ik zou graag een DX10 willen hallen.
en ik heb ook gelezen dat in jan budget versies van 8800 komen en zijn er all wat bekend onder die kaarten
en denken jullie of die kaart onder mij budget zal valen.
wat ik met deze systeem wil doen?
Ik ben niet een vanatike gamer.
Maar dat wilt niet zeggen dat ik niet game.
Spellen die ik hoop te spellen in de toekomst zijn.
Met deze systeem
Crysis, need for speed, prince of persia , world of warcraft.
Dit zijn zoon beetje de reeks die ik speel.
veder wil ik dreamweader draaien, photoshop,
visual basic, nog nog wat school software.
en hoop dat deze topic beetje goed is en aan de regels voldoet van tweakers.net.
en al vast bedankt voor je hulp
en ik hoop dat jullie mij kunnen advieseren over de systeem die ik ga haalen.
voor dat ik begon met samenstellen van een systeem heb ik hier op de forum beetje rond gekeken wat ik kan nemen en waar het goed voor is.
daarna kwam ik bij conclusie om hier onder staande onderdelen te kopen.
Mij budget is 1100 euro
[Thermaltake VB1000BWS, Soprano +Window, Zwart = 67,47 euro (waarom omdat het mooi is:P)
Enermax Liberty,400 watt, Retail = 71.33 euro (waarom omdat ik veel reviews heb gelezen en daar uit bleek dat enermax en antec goed presenteren vandaar dat ik deze neem.)
Intel Core 2 Duo (Conroe),E6600, Socket 775,Boxed = 293.88 euro (waarom ik wil graag voorbereid zijn op de toekomst zo dat ik niet vaak hoef te upgrade.)
Thermaltake Blue Orb || = 25.53 euro (uit een test van hardware.info bleek deze bij top 5 te zitten vandaar dat ik deze heb gekozen en het is een goede prijs.)
Kingston KVR667D2N5K2/1G, 1024 MB,DDR2, PC5300,667 MHz,2x =110.37 euro
Western Digital Caviar SE16.250 GB, 7200 rpm.16mb,serial ATA300 = 75.08 euro (lijkt mij meer dan genoeg voor mij).
Asus P5N32-E SLI, retail =201.44 euro (waarom omdat ik sli wilt doen latter als ik meer geld heb en omdat deze kaart quad core ondersteunt en beetje voorbereid ben op de toekomst.)
en de videokaart weet ik nog niet ik zou graag een DX10 willen hallen.
en ik heb ook gelezen dat in jan budget versies van 8800 komen en zijn er all wat bekend onder die kaarten
en denken jullie of die kaart onder mij budget zal valen.
wat ik met deze systeem wil doen?
Ik ben niet een vanatike gamer.
Maar dat wilt niet zeggen dat ik niet game.
Spellen die ik hoop te spellen in de toekomst zijn.
Met deze systeem
Crysis, need for speed, prince of persia , world of warcraft.
Dit zijn zoon beetje de reeks die ik speel.
veder wil ik dreamweader draaien, photoshop,
visual basic, nog nog wat school software.
en hoop dat deze topic beetje goed is en aan de regels voldoet van tweakers.net.
en al vast bedankt voor je hulp