Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HTC TyTn] Bluetooth carkit samen met bluetooth GPS adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Wij zijn sinds deze week in het bezit van een MDA Vario II van T-Mobile _/-\o_ . Deze MDA is algemeen bekend als de HPC TyTN.

Nu willen wij graag deze MDA voorzien van navagitiesoftware en hem met een bluetooth GPS adapter verbinden in de auto.
Om te kijken of dit mogelijk heb ik allereerst in de topics op deze site gekeken. Vervolgens in de FAQ van HTC.

Hier kwam ik onderstaande tegen:
FAQ HTC
Can I work with two bluetooth devices at the same time ?
This is now possible. You can pair two or more Bluetooth devices, but you can only use one at a time.

Volgens mijn beleving betekent dit dat wanneer de MDA is verbonden met zowel de carkit als de GPS er niks aan de hand is. Echter wanneer ik gebeld wordt en de carkit zijn werk moet gaan doen, dan zal de verbinding met de GPS adapter worden verbroken :/

Echter lees ik ook in het User forum van pdashop.nl het volgende:
Kan ik tegelijkertijd navigeren met behulp van een Bluetooth GPS ontvanger en bellen met een Bluetooth headset op de HTC TyTN NL? Kan ik twee dus twee bluetooth apparaten tegelijkertijd gebruiken?
Ja, de HTC TyTN NL ondersteunt gebruik van twee Bluetooth apparaten tegelijkertijd. U kunt dus bellen door middel van een Bluetooth headset (mits compatible) en tegelijkertijd navigeren met behulp van een bluetooth GPS-ontvanger.

Hoe zit het nu precies? :/ Is er iemand die hier ervaring mee heeft of er meer over weet te vertellen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 15:36 . Reden: Nieuwe info toegevoegd ]