Ik heb hier een beetje een vaag probleem en is moeilijk te uit te leggen maar goed:
Ik start me pc op en log in.
Dan laad hij me desktop en me icoontjes , gaat goed
Dan kijk ik rechts onder op me taakbalk ,maar internet en me ati profiel worden niet geladen,
dus ik ga naar; start verbinding maken en dan is mijn internetverbindingslijstje weg
Als ik dan weer op me desktop klik freest me pc.
Ik kan me muis bewegen en op de icoontjes klikken,
maar alles wat op de taalkbalk staat doet het niet.
Als ik dan op ctr-alt-del druk dan staan alle procs er,
maar niet of het systeem of lokaal netwerk is.
Dan druk ik 1 keer op start en dan na 5 min vraag ie of ik wil uitzetten/opnieuw opstarten,
dan druk ik anuleren en staat me internet, me ati profiel en mijn msn weer gewoon aan en doet hij het weer normaal.
Dat is iedere keer als ik opstart
Het is gekomen nadat ik de nieuwste catalyst drivers had geinstaleerd van ati alleen daar had ik problemen mee en die had ik er toen dus weer afgegooid, en nu zit ik hiermee opgezadeld.
Ik denk dat formatteren de enigste optie is maar mischien dat jullie nog andere opties weten.
intel celeron d 2.93
xp pro sp2
sapphire x1600pro
2x512 ram
Ik start me pc op en log in.
Dan laad hij me desktop en me icoontjes , gaat goed
Dan kijk ik rechts onder op me taakbalk ,maar internet en me ati profiel worden niet geladen,
dus ik ga naar; start verbinding maken en dan is mijn internetverbindingslijstje weg
Als ik dan weer op me desktop klik freest me pc.
Ik kan me muis bewegen en op de icoontjes klikken,
maar alles wat op de taalkbalk staat doet het niet.
Als ik dan op ctr-alt-del druk dan staan alle procs er,
maar niet of het systeem of lokaal netwerk is.
Dan druk ik 1 keer op start en dan na 5 min vraag ie of ik wil uitzetten/opnieuw opstarten,
dan druk ik anuleren en staat me internet, me ati profiel en mijn msn weer gewoon aan en doet hij het weer normaal.
Dat is iedere keer als ik opstart
Het is gekomen nadat ik de nieuwste catalyst drivers had geinstaleerd van ati alleen daar had ik problemen mee en die had ik er toen dus weer afgegooid, en nu zit ik hiermee opgezadeld.
Ik denk dat formatteren de enigste optie is maar mischien dat jullie nog andere opties weten.
intel celeron d 2.93
xp pro sp2
sapphire x1600pro
2x512 ram