Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:04:
Het spijt me the tzar maar als die mensen niet willen zoeken, dan moeten ze dat ook niet hé. Ik dacht altijd te denken dat die mensen, namelijk graag anderen wilden helpen...
Daarbij, ik post het liever op een forum mits ik bepaalde dingen over het hoofd kan zien zoals die 'theorie' dat deze snelheiden bijna nooit bereikt worden. En in hoeverre de theorie max snelheid van de werkelijke snelheid afwijkt....
Zon dingen komen van kennis en deze kennis is vlugger te vergaren op een forum denkik.
In 99% van de gevallen is het veel sneller om ipv een heel topic te starten en te wachten op antwoorden (in jouw geval ging dat heel snel, maar daar heb je mazzel mee gehad) gewoon even zelf te kijken op Google, of, en dat werkt ook vaak heel goed, op Wikipedia.
Dit forum is bedoeld voor als je er echt niet uitkomt, of als je een discussie wilt starten. Maar die simpele vragen die ook met 1 minuut zoeken op het internet zijn opgelost worden zoveel mogelijk geweerd, omdat anders heel snel door de topics het forum niet meer te zien is.

Los nog van de problematiek dat vragen steeds opnieuw gesteld worden (volgende week vraag iemand anders precies hetzelfde als jij en denk je "hee die had ik al gesteld, had je even op kunnen zoeken")