M-Audio 1010 LT 8 in/out (need 8 output players software)

Pagina: 1
Acties:

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:48
Wij hebben aangeschaft voor een simpel systeem een hele dure kaart :D

M-audio 1010LT dus 8 outputs en 8 inputs.

Wat ik nu zoek is een heel simpel afspeel prorgamma die 8 players heeft en per player dus appart een device aan kan sturen.

Dus als het ware 8 winamptjes met elke winamp een eigen device ingesteld,

Nu lukt het wel om winamp meerdere keren te starten en handmatig in te stellen maar. dan moet ik ook 8x een device per winamp selecteren en 8x per player een andere playlist selecteren.

Mijn vraag is...bestaat er een niet al te ingewikkelde software pakket die simpelweg 8 players heeft waar je per player een andere device kan selecteren en per speler dus een playlist die op repeat-all kan..

Wat ik vraag is echt heel simpel. maar ben al de hele ochtend bezig met zoeken en kan het nu echt niet meer vinden.

Iemand een idee ??

• boswandeling
Kik snik :'(

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik denk dat je je het best kunt oriënteren op wat DJ applicaties. Winamp 4x opstarten (8 outputs betekent 4 stereo paren ;)) en ieder aan een ander paar toewijzen kan ook. Levert M-Audio geen driver die 4 standaard Windows stereo outputs verzorgt?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• boswandeling
Hillie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:24:
Ik denk dat je je het best kunt oriënteren op wat DJ applicaties. Winamp 4x opstarten (8 outputs betekent 4 stereo paren ;)) en ieder aan een ander paar toewijzen kan ook. Levert M-Audio geen driver die 4 standaard Windows stereo outputs verzorgt?
Jawel, je krijgt 4 sterio devices erbij :D alleen is de bedoeling dat als je bijvoorbeeld 4 players start, dat dat gewoon met een snelkoppeling gaat en dat ie per player de geluidskaart en playlist toegewezen krijgt. dus bijv winamp.exe /soundblaster2 /playlist2.pls

Maar ik kan nergens iets daarover vinden, of dat er uberhaupt wel is/werkt

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

WinAmp heeft voor zover ik kan vinden geen commandline optie om een kaart te selecteren. Zoals al eerder gezegd, zijn er geen DJ apps waar je 4 apparaten mee kunt aansturen?

http://www.mixvibes.com/new/pageeng/page.php?x=mv6pro

In deze beschrijving staat bijv een stukje over 4 devices op een 8in/8out kaart :)

[ Voor 29% gewijzigd door roelio op 01-12-2006 12:56 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• boswandeling
Dan is er toch niet datgeen wat ik zoek.... gebruiksvriendelijk en simpel.

Er moeten complete noobs mee om kunnen gaan.

Mocht iemand nog tips hebben,,,,,
Pagina: 1