Heb hier bankjes van 128mb Kingstond 133mhz geheugen. Deze probeer ik in een IBM 300PL (533Mhz) te stoppen maar helaas. Het begint met piepen, en daarna zegt hij dat hij geen systeembeheer heeft gevonden. Als ik het geheugen eruit haal is het geen probleem meer. Ik heb ook geprobeerd het IBM geheugen eruit te halen en alleen Kinsgton te gebruiken, maar ook dit werkt niet. Het is vooral lullig omdat ik nog 30 bankjes geheugen overheb (na een Fusie van ons bedrijf). Iemand een idee?
ga je ze verkopen? en wat vraag je ervoor?
gewoon nieuwsgierig
misshcie vind die ibm ze gewoon niet lekker, heb je nix anders om ze op te proberen, ondersteund dat mobo ze wel?
mzzl
gewoon nieuwsgierig
misshcie vind die ibm ze gewoon niet lekker, heb je nix anders om ze op te proberen, ondersteund dat mobo ze wel?
mzzl
Verwijderd
:9~Hoeveel moet je voor een kingston moduletje hebben dan?!!
Ik heb er zelf ook 1 inzitten maar die werkt prima!!
Mail me maar als je wilt!!
simonsb@bart.nl
Ben benieuwd???
Ik heb er zelf ook 1 inzitten maar die werkt prima!!
Mail me maar als je wilt!!
simonsb@bart.nl
Ben benieuwd???
Verwijderd
Ohja, stel ze wel in op precies de goede snelheid. Ik heb wel eens ram gehad wat niet langzamer dan pc133 wilde draaien (brakke ram verder, maar toch...)
Het zijn 30 bankjes van 128 mb 133Mhz. Ze zijn alleen van de zaak, pas als we zeker weten dat het niet gaat werken doen we ze de deur uit. Wil alleen toch even verder kijken voordat ik advies geef.
Daar hebben we een mooie V&A voor 
Ik draai op mijn server met 4x 128MB Kingston ECC geheugen. Prima geheugen, zij het wel prijzig.
Ik draai op mijn server met 4x 128MB Kingston ECC geheugen. Prima geheugen, zij het wel prijzig.
Ik heb ooit 4x128MB Compaq ECC geheugen gehad, kosten waren destijds 1200,- excl BTW per reepje 
Dan is dus zelfs Micron PC150 geheugen goedkoop.
Dan is dus zelfs Micron PC150 geheugen goedkoop.
Verwijderd
Geheugen is in het algemeen goedkoop geworden. Kan geen kwaad:)
Maar hoe wil je dan die blokjes verkopen:?
Je moet het uiteraard zelf weten, maar je kan ze hier vast wel kwijt...:Y)
Maar hoe wil je dan die blokjes verkopen:?
Je moet het uiteraard zelf weten, maar je kan ze hier vast wel kwijt...:Y)
Oh happy day, ze doen het wel in de compaq
computers die we hebben, er kunnen vier bankjes in dus iedereen heeft nu 512mb. 2 zitten nu in mijn computer thuis, heb ik er nog een over, die raak ik wel kwijt. Het kutte is wel dat ik nu voor de IBM weer geheugen moet bestellen. Kingston gehuegen blokje van 512mb voor 999,- Best te doen
Pagina: 1