Hoi
Ik heb eigenlijk 2 problemen met 2 3d-kaarten
Videokaart 1:
Ik heb een hercules 3d prophet 7500 pro 128mb en soms doet deze het niet bij het opstarten.
Je hoort dan 3 piepjes en dan krijg je geen beeld, ik heb al 1000 keer gekeken of hij niet goed erin zat en dus opnieuw erin gezet maar ik krijg nog steeds soms dit probleem. Ook geeft hij bv bij Rome total war de filmpjes haperend weer maar geen enkel probleem bij het spelen van het spel.
Videokaart 2:
Ik heb een Radeon 9500 128M en deze deed het eerst wel maar nu geeft hij allerlei gekleurde strepen weer. In een andere computer deed hij het overigens wel
Kunnen jullie me helpen?
Overige informatie:
AMD Athlon xp 2400+ 2.07ghz
Moederbordnaam Asus A7V8X-X
1gb ram kingston
80gb maxtor
PS ik heb ook een tijdje eenTNT2 M64 32mb gebruikt en die werkte uitstekend
Ik heb eigenlijk 2 problemen met 2 3d-kaarten
Videokaart 1:
Ik heb een hercules 3d prophet 7500 pro 128mb en soms doet deze het niet bij het opstarten.
Je hoort dan 3 piepjes en dan krijg je geen beeld, ik heb al 1000 keer gekeken of hij niet goed erin zat en dus opnieuw erin gezet maar ik krijg nog steeds soms dit probleem. Ook geeft hij bv bij Rome total war de filmpjes haperend weer maar geen enkel probleem bij het spelen van het spel.
Videokaart 2:
Ik heb een Radeon 9500 128M en deze deed het eerst wel maar nu geeft hij allerlei gekleurde strepen weer. In een andere computer deed hij het overigens wel
Kunnen jullie me helpen?
Overige informatie:
AMD Athlon xp 2400+ 2.07ghz
Moederbordnaam Asus A7V8X-X
1gb ram kingston
80gb maxtor
PS ik heb ook een tijdje eenTNT2 M64 32mb gebruikt en die werkte uitstekend