DVD speler met cardreader en USB host voor Powerpoint

Pagina: 1
Acties:

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik zat ineens te bedenken dat me dit een handige feature lijkt; een standalone DVD speler (met evt. cardreader) en met een USB poort (host functie) die ook Powerpoint presentaties kan weergeven.....

Er worden bij mij nog wel eens lezingen gegeven, vaak icm een DVD-tje. De presentaties zijn meestal/altijd in Powerpoint, nu moet ik speciaal een PC klaarzetten of de spreker zelf laten meenemen. Het zou handig zijn als je een stand alone dvd player hebt die deze fucntionalitiet biedt.

Ik heb zitten zoeken, maar volgens mij bestaat die (nog) niet, weet iemand wellicht wel van het bestaan van zo'n device? Anders gaatje in de markt?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

denk niet dat het bestaat. Je zou misschien een Xbox ofz kunnen modden... misschien dat je met een of andere linux variant een powerpoint presentatie kan doen (dmv openoffice ofzo)
Maja een PC of laptop mee nemen werkt dan ook wel...

Je zou misschien je presentatie naar film om kunnen zetten en elke sheet een nieuwe track maken (zodat je met de NEXT knop van de afstandsbediening verder kan gaan)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-02 15:18

LieveNiels

On Fire

Of alle sheets ombouwen naar jpg-tjes..meeste dvd spelers hebben wel jpg weergave met pause/verder erin geintegreerd. Maar in dat geval zou dus niemand meer een powerpoint mee kunnen nemen, en moeten ze zelf thuis als de powerpoint omzetten, niet echt handig.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Allemaal geen optie,zoals zelf ook al geconcludeerd.

Jammer, ik denk een gat in de markt.

Zouden die dvd spelers niet een soort linux mini os in zich hebben? (ook bijv. voor plaatjes/foto's via usb weeregeven?) Dan moet er toch een freeware powerpoint viewer in te bakken zijn zou je zeggen......

PS geldt GoT ook als een soort belastingdienst datum stempel? Zodat ik naar deze post kan refereren als er straks zo'n device komt? Kan ik dan cashen...... :P :P