Toon posts:

Goeie 19" monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Heeft iemand ervaring met de Philips 109P? Ik overweeg om deze monitor aan te schaffen. Weet iemand of het klopt wat de verkoper van Xenon zegt: de 109P is hetzelfde als de 109P10? Hoe verhoudt hij zich tot de Iiyama Vision Master Pro 450? En de CTX PR960F?

Verwijderd

Vraag dit nog eens in 'Beeldkanonnen' ..

Dat forum is er niet voor niks ..

Verwijderd

Of vraag in 'Lieve Adjes' even of ze het voor je moven.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, die had ik niet gezien. In het menutje op Tweakers staat alleen "Videoplanken", terwijl het foumr "Videoplanken en beeldkanonnen" heet. :)

Verwijderd

Ga voor IIYAMA 450PRO dat is echt perfect voor een mooie prijs, ik heb hem nou dik een jaar en ben nog steeds zeer!! tevreden.

Verwijderd

Admins, nou moet deze wel een slotje krijgen ..

Er loopt nu een nieuwe draad in Beeldkanonnen ..

Verwijderd

Jah, de Pyjama roelt.

Sjeez, mijn Neederlandsch gaat wel erg hard achteruit :P

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
Op mijn werk hier zit ik achter een Iiyama
VM pro 450. 100% plat, scherp en strak scherm.
Kost zo'n 1400 piekjes. Echt een GEWELDIGE
monitor als je het mij vraagt!

Verwijderd

Ik zou een Iiyama A109HT (pro450) nemen....raad ik je echt aan. :)

Ik heb hem thuis ook....gewoon weg SUPER!!!

Bij www.graficall.nl heb je hem voor 1285,-!!! En je hebt dan een super vlakke beeldbuis!! :)

Verwijderd

Graficall is kicke winkel en ze hebben goedkoopst IIyama monitoren, ik heb de Vision Master 410 (17" variant) en hij is zo scherp, wow

Verwijderd

Als je dan toch 1400 piek kunt uitgeven koop dan niet die Pyama maar een Sony Trinitron (G420) want die zijn echt veel mooier

Verwijderd

Kijk wat je zelf het mooist vind

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

Crusader

Arc Nature

Precies, gewoon zelf kijken wat je het mooist vindt. Ik zelf vind die pyama schermen dus helemaal niks in vergelijking met de Philips 109S die ik nu heb.
Zo'n scherm hoeft van mij echt niet compleet vlak te zijn, als ie maar een superscherp beeld geeft en ook in de hoeken nog steeds vlijmscherp is. Da's veel belangrijker.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Ik heb zelf een Philips 109P en het is een perfect schermpje. Geen problemen mee. Sony heeft als nadeel dat ie de 2 lijnen in beeld heeft, maar meeste mensen wennen er snel aan. Voordeel van Sony Trinitron is dat het scherm aanpast las je een andere beeld voor je hebt, bijv. je hebt windows verkenner en je wilt winamp ervoor hebben dan wordt het beeld een stuk helderder. En als je dan terug gaat naar verkenner dan wordt het iets minder fel dus rustgevender voor je ogen. De Philips heeft dat niet en ik heb er geen last van dat ie dat niet doet.
En wat de verkoper zegt is waar 109P10 is hetzelfde als de 109P20. Verschil zal niet merkbaar beter zijn. Het zat als ik het goed heb in de afstand van de pixels die net iets minder was (scheelt ook maar een nanometer).

Verwijderd

ik denk dat dat topicstarter na 2 jaar wel antwoord heeft :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.