Toon posts:

Probleem met .wmv films in browsers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer wanneer ik in Safari, Opera, Firefox, Camino, or whatever wmv films wil bekijken, sluit de browser zich zonder enige melding af. Enja ik heb Flip4mac geinstalleerd... hebben jullie dit probleem ook? En hoe verhelp je dit? Want dit is echt wel ambetant, elke keer dat ik dan een wmv film wil bekijken, moet ik persee Parallels opstarten, en dan kan ik na veel werk, EINDELIJK mijn filmpje bekijken.

Windows=bad Movie Video

Ik draai Mac OS X 10.4.8

• Kamikaza
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 11:24
Ik had eerst ook problemen met de Flip4Mac plugin. Verder niet naar gekeken, maar opeens deden de filmpjes het zondag wel(ik ging een aflevering van Tegenlicht kijken). Erg vaag dus, ik heb ook geen idee waar het nu aan zou kunnen liggen.

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
Ik had precies hetzelfde. Probeerde telkens WMV filmpjes af te spelen en steeds de melding: ''Flip4Mac cannot play this movie"
Daarna een dag of 2 geen filmpjes meer gekeken en opeens deden ze het weer. Heel vaag...

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 21:38
Haha, ik had precies hetzelfde als twee bovenstaande posts. Opeens deden ze het weer. Misschien ff Flip4Mac opnieuw installeren? Blijft ellende met die Windows formats...
En anders dus afwachten... :P

strava

Verwijderd

Topicstarter
Vind dat maar wel een belachelijke oplossing, maarja, wie weet... heb flip4mac ook opnieuw geinstalleerd, maar niks...

Verwijderd

Topicstarter
Gaat nog steeds niet hoor....

Verwijderd

Ook wel 's gehad; had bij mij te maken met de codecs (HD->library->Quicktime). Deze ff verwijderd en flip4mac opnieuw installeren loste bij het probleem op.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:32:
Ook wel 's gehad; had bij mij te maken met de codecs (HD->library->Quicktime). Deze ff verwijderd en flip4mac opnieuw installeren loste bij het probleem op.
Bedankt heb dat gedaan, en nu werkt het weer :)
Pagina: 1