Hey Tweakers,
Ik heb weer een vraag. Nu gaat het om het aanroepen van een PHP bestand die op het internet staat mbv visual basics...
In mijn bestand van VB heb ik het volgende stuk code:
Nu moet hij addusers.php aanroepen... maar dat doet hij helemaal niet.. Wat is er dus fout in mijn VB code? Ik heb het gevoel dat ik een verkeerde code gebruik, ik heb ook andere commands geprobeerd, maar tevergeefs. Weet iemand welke command ik moet gebruiken om dit voor elkaar te krijgen? (Link?)
(PHP code wat hij moet aanroepen)
Klik Hier (Plaatscode.be)
Alvast bedankt,
Edwin (nrzonline)
Ik heb weer een vraag. Nu gaat het om het aanroepen van een PHP bestand die op het internet staat mbv visual basics...
In mijn bestand van VB heb ik het volgende stuk code:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Private Sub login_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles login.Click Dim hpPost As Net.WebClient = New Net.WebClient hpPost.Headers.Add("Content-Type", "application/x-www-form-urlencoded") hpPost.UploadData("http://subdomein.websiteurlhier.com/adduser.php", "POST", System.Text.Encoding.Default.GetBytes("username=test&password=test")) MsgBox("Hopelijk werkt hij!", vbCritical, "Goed ofniet?") End Sub |
Nu moet hij addusers.php aanroepen... maar dat doet hij helemaal niet.. Wat is er dus fout in mijn VB code? Ik heb het gevoel dat ik een verkeerde code gebruik, ik heb ook andere commands geprobeerd, maar tevergeefs. Weet iemand welke command ik moet gebruiken om dit voor elkaar te krijgen? (Link?)
(PHP code wat hij moet aanroepen)
Klik Hier (Plaatscode.be)
Alvast bedankt,
Edwin (nrzonline)
Nrzonline!