Beste mede forummers,
Ik zit met het volgende probleem, en hoop dat een van jullie misschien het antwoord weet.
Sinds ik geupgrade heb van mijn P4 3.2 naar een AMD 4000+ heb ik last van stotterende geluid.
Even een voorbeeldje: Ik speel NFS Carbon, en winamp draait voor de muziek mee met windows. ik wil naar een ander nummer, dus doe even alt-tab. dan happert dus mijn geluid. ook soms uit het niets komt dat happerend geluidje voor.
wat ik allemaal geprobeerd heb:
nieuwe bios versie
nvidia kaart omgewisseld voor ati kaart.
andere drivers
andere afspeelprogramma's ipv winamp (WMP 11, VLC, Eerdere versies van Winamp)
Verschillende besturingssystemen (windows xp pro sp2, 32 en 64 bit, Vista build 6000, 32 en 64 bit editie)
Mijn volledige specs:
AMD 4000+
A8R32-MVP Deluxe
1024 DDR400 in Dual Channel
2x 36GB Raptor in raid stripe
250 gb data schrijfje
Het zit allemaal aangesloten op een Celestion 5.1 speakerset, via de onboard geluids-chip
(ADI AD1986A SoundMAX High-Definition Audio, 6-kanaals CODEC)
heb er nu dus even een ati x1300xt in zitten, had eerst een 6600gt
ik denk dat dit wel genoeg info is
BVD
Ik zit met het volgende probleem, en hoop dat een van jullie misschien het antwoord weet.
Sinds ik geupgrade heb van mijn P4 3.2 naar een AMD 4000+ heb ik last van stotterende geluid.
Even een voorbeeldje: Ik speel NFS Carbon, en winamp draait voor de muziek mee met windows. ik wil naar een ander nummer, dus doe even alt-tab. dan happert dus mijn geluid. ook soms uit het niets komt dat happerend geluidje voor.
wat ik allemaal geprobeerd heb:
nieuwe bios versie
nvidia kaart omgewisseld voor ati kaart.
andere drivers
andere afspeelprogramma's ipv winamp (WMP 11, VLC, Eerdere versies van Winamp)
Verschillende besturingssystemen (windows xp pro sp2, 32 en 64 bit, Vista build 6000, 32 en 64 bit editie)
Mijn volledige specs:
AMD 4000+
A8R32-MVP Deluxe
1024 DDR400 in Dual Channel
2x 36GB Raptor in raid stripe
250 gb data schrijfje
Het zit allemaal aangesloten op een Celestion 5.1 speakerset, via de onboard geluids-chip
(ADI AD1986A SoundMAX High-Definition Audio, 6-kanaals CODEC)
heb er nu dus even een ati x1300xt in zitten, had eerst een 6600gt
ik denk dat dit wel genoeg info is
BVD
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 29-11-2006 00:11 ]