Lijkt me duidelijk he?
Professioneel Hyves-weigeraar
Oh ja?
wat was het dan? teveel connecties? of echt down? jij schijnt het te weten...
wat was het dan? teveel connecties? of echt down? jij schijnt het te weten...
Dan zet ik er toch gewoon neer dat MySQL down is.teveel connecties? of echt down?
Ik zie duidelijk staan:
MySQL down or too many connections. Het eerste was het niet waarschijnlijk, dus er waren even te veel verbindingen... Kan gebeuren, we zijn druk bezig met de derde webserver.
MySQL down or too many connections. Het eerste was het niet waarschijnlijk, dus er waren even te veel verbindingen... Kan gebeuren, we zijn druk bezig met de derde webserver.
Bericht hierboven
Jottum, 3 webservers die connecties willen met de MySQL server. Dat is toch geen oplossing?Op vrijdag 02 februari 2001 12:20 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik zie duidelijk staan:
Of wordt het een database server?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Nee. het worden 3 webservers en 1 databeest. (dacht 3x freebsd voor webservers en 1x linux voor db)
database is niet de bottleneck op dit moment.
database is niet de bottleneck op dit moment.
Hmm, teveel connecties, was ook wel logisch idd. Hebben we dit probleem vaker?
Enneh, wat zijn de plannen met die 3e webserver? Ik zie nog niks in de .plans.
En hou je dan niet het probleem van teveel connecties met de database? Of zit het probleem aan de kant van de webservers?
Kortom, Tell us more
Enneh, wat zijn de plannen met die 3e webserver? Ik zie nog niks in de .plans.
En hou je dan niet het probleem van teveel connecties met de database? Of zit het probleem aan de kant van de webservers?
Kortom, Tell us more
Verwijderd
./?Op vrijdag 02 februari 2001 13:37 schreef DKasemier het volgende:
staan we weer op ./ ofzow
Da's de anti-/. ofzow?
Pagina: 1