geen opticals meer in windows

Pagina: 1
Acties:

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
geen opticals meer in windows

apparaat beheer geeft een uitroepteken dat er iets mis is met de dvd brander en virtuele drive code19.
virtuele drives 8)7 worden ook niet gevonden.
dit alles terwijl windows vrij vers is.
ik vermoed dat dit ligt aan het brandprogramma wat ik kort geleden geinstalled heb easy cd creator 9
zou dit kunnen en zo ja is dat op te lossen op een manier dat ik easy cd creator nog kan gebruiken

alvast bedankt mensen

[ Voor 47% gewijzigd door dezejongeman op 29-11-2006 00:30 . Reden: drivers had drives moeten zijn ]

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22
Nog even je systeem specificaties beschrijven, wat heb je al geprobeerd, recent een brand-programma geinstalleerd, FAQ hierboven doorgelopen, een duidelijker beschrijving maken van je probleem?

Code 19 duidt op een register probleem, is de driver / Windows installatie gelukt? Geen virus binnen gelaten? Wordt drive in BIOS herkend?

[ Voor 6% gewijzigd door Jouke74 op 29-11-2006 00:06 ]

"That was left handed..." - JJH

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45

weebl

YARR!

dezejongeman schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:53:
apparaat beheer geeft een uitroepteken dat er iets mis code19.
virtuele drivers worden ook niet gevonden.
dit alles terwijl windows vrij vers is.

alvast bedankt mensen
Hoe denk je dat we nu iets kunnen vinden :?

Als je nou tenminste de moeite had genomen om te vertellen bij welk apparaat het uitroepteken staat (of althans, welke naam er staat), dan konden we misschien nog iets...

En virtuele drivers? Wat is een niet-virtuele driver dan?

• dezejongeman
heeft eerst wel goed gewerkt. ook met vorige windows. maar deamon tools drives pakt hij ook niet dus is het software alleen weet ik niet welke
specs
asrock 775 dual-vsta
standaard 2x 512mb ddr1
core duo 2 6300
msi 6800gt
heb net nieuwe brand software ware geistalled zou het daar aan kunnen liggen

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22
dezejongeman schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:15:
heb net nieuwe brand software ware geistalled zou het daar aan kunnen liggen
Hoogstwaarschijnlijk wel. Waarschijnlijk een conflict tussen je software en daemon of nog andere 'ware. Even restoren naar herstel punt of software deinstalleren en kijken of het dan weer werkt.

Ik ben geen moderator, desalniettemin moet je startpost toch echt wat beter. Software problemen ontstaan meestal niet zomaar, vandaar ook de eerste vragen. Daarmee kunnen we achterhalen wat er is gebeurd (of juist niet).

[ Voor 16% gewijzigd door Jouke74 op 29-11-2006 00:23 ]

"That was left handed..." - JJH

• dezejongeman
Jouke74 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:20:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk wel. Waarschijnlijk een conflict tussen je software en daemon of nog andere 'ware. Even restoren naar herstel punt of software deinstalleren en kijken of het dan weer werkt.

Ik ben geen moderator, desalniettemin moet je startpost toch echt wat beter. Software problemen ontstaan meestal niet zomaar, vandaar ook de eerste vragen. Daarmee kunnen we achterhalen wat er is gebeurd (of juist niet).
kan ik trouwens die die startpost nog aanpassen

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-02 22:04

MBV

kijk eens rechts bovenaan je berichtje: naast de quote-knop zit een edit-knop :)

• dezejongeman
kan ik toch alleen het eerste bericht veranderen niet de topic naam
Pagina: 1