Ik heb pas een laptop gekocht en ben dringend voor de feestdagen op zoek naar een laptop tas. Jammer genoeg stel ik altijd veel eisen, en zo ook bij de keuze voor mijn laptop tas.
Aangezien ik al een week aan het rondkijken en uitzoeken ben welke tas aan mijn voorwaardes voldoet, vraag ik toch even jullie hulp.
Ik heb de volgende eisen:
-Rugrits zoals het topictitel al doet vermoeden.
-Uiteraard een rugzak, aangezien een rugrits anders moeilijk gaat
-Prijs liefst rond de 50~80 euro.
Zelf ben ik 1 exemplaar tegen gekomen die aan deze eisen, op de prijs na, voldoet.
-Crumpler Sheep Scarer - Black/Silver
Mijn vraag aan jullie:
Weten jullie misschien een tas die aan mijn eisen voldoen, aangezien ik met google niet echt verder kom.
Mocht er op de Crumpler na geen tas met rugrits bestaan, weten jullie dan misschien een ander mooi systeem wat echt veilig is (anti diefstal), en welke in rugzak vorm beschikbaar is?
Mocht ik niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag van jullie.
Aangezien ik al een week aan het rondkijken en uitzoeken ben welke tas aan mijn voorwaardes voldoet, vraag ik toch even jullie hulp.
Ik heb de volgende eisen:
-Rugrits zoals het topictitel al doet vermoeden.
-Uiteraard een rugzak, aangezien een rugrits anders moeilijk gaat
-Prijs liefst rond de 50~80 euro.
Zelf ben ik 1 exemplaar tegen gekomen die aan deze eisen, op de prijs na, voldoet.
-Crumpler Sheep Scarer - Black/Silver
Mijn vraag aan jullie:
Weten jullie misschien een tas die aan mijn eisen voldoen, aangezien ik met google niet echt verder kom.
Mocht er op de Crumpler na geen tas met rugrits bestaan, weten jullie dan misschien een ander mooi systeem wat echt veilig is (anti diefstal), en welke in rugzak vorm beschikbaar is?
Mocht ik niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag van jullie.
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]