Canon iP4200/5200 afdrukken naar cd-lade

Pagina: 1
Acties:

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:48
Geachte Tweakers,

Als Dj brand ik dagelijks een cd’tje met mijn favoriete liedjes op om te kunnen mixen.
Nu hebben wij thuis een Canon iP4200 en iP5200, beide zijn in staat om direct af te kunnen drukken op cd’s met een printbaar label erop.

Nu ik dit graag wil proberen lukt het mij maar niet de juiste software en/of printerinstelling te krijgen zodat ik eindelijk eens een stukje tekst uit Word, Nero CoverDesigner, Adobe Elements 4.0 direct krijg afgedrukt op een label.

Ik vraag me dan ook af wat ik eigenlijk dien in te stellen, waardoor ik direct kan afdrukken naar de betreffende lade, want eigenlijk is het gewoon stom dat je met Canon Easy-Photo Print geen stuk tekst op een CD kan plakken en afdrukken.

Zie ik hier iets over het hoofd?

discogs

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:02

Oceria

I've been in between....

Het enige dat goed werkt is de software die meegeleverd wordt bij de printer. CD-label print heet het en het zit in het software pakket dat je ook van de Canon site kunt downloaden. Het is niet mogelijk om vanuit andere programma's direct op CD te printen.

Denk er aan dat je ook speciale, beprintbare CD's of DVD's nodig hebt: standaard schijfjes zijn NIET te beprinten.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:48
Stom dat ik daar niet eerder opgekomen was. Bedankt voor de tip.

discogs