Toon posts:

Pandora maar dan anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu post ik hier niet zo vaak, omdat ik meestal zelf de oplossing wel weet te vinden maar nu kom ik er echt niet meer uit. Ik ben op zoek naar een programma wat muziek voor mij afspeelt (een soort van radio) en deze muziek op mijn smaak afstemd doordat ik een + of - geef aan het nummer.

Nu heb ik gezocht en gevonden: pandora. Maar dit is een gelimiteerde flash player, en ik ben echt op zoek naar een installeerbaar programma (mn surround werkt niet met flash) zodat ik mijn goede drivers kan gebruiken voor het afspelen.

Ik weet dat ze bestaan maar ik kan niks vinden op google en got met de volgende termen: internet radio database personal etc.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:53
volgens mij kun je dit ook met itunes bekokstoven, maar dat weet ik zo niet zeker

Interpolis, glashelder!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Toevallig bouw ik zo'n programma. Het werkt op mijn machine, maar het is helaas nog totaal ongeschikt voor gebruikers die niet kunnen programmeren. Informatie vind je hier. Misschien is het project over een paar maanden zover dat 't wat voor je is..

Siditamentis astuentis pactum.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

last.fm

(met proxy erbij dan he:http://vidar.gimp.org/?page_id=50)

[ Voor 48% gewijzigd door Sabbi op 29-11-2006 13:34 ]

Verwijderd

dit is te doen doormiddel van itunes en een smartplaylist...je geeft je nummers een waarde van 1 tot 5 of nul sterren, (dit kan met een sneltoets combo als het goed is) en maakt een smart playlist met als regels alleen nummer met bijvoorbeeld >3 sterren afspelen ofzo.

enige nadeel dat je dus eerst een tijd je muziek moet luisteren om zze waardes te geven

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:35:
dit is te doen doormiddel van itunes en een smartplaylist...je geeft je nummers een waarde van 1 tot 5 of nul sterren, (dit kan met een sneltoets combo als het goed is) en maakt een smart playlist met als regels alleen nummer met bijvoorbeeld >3 sterren afspelen ofzo.

enige nadeel dat je dus eerst een tijd je muziek moet luisteren om zze waardes te geven
Die sterrenwaarde is volgens mij een standaard onderdeel van de mp3 tag. In MediaMonkey kun je dit ook heel erg makkelijk toewijzen, en daarna kun je bijvoorbeeld ook alleen de 5-sterrennummersafspelen. MM gebruikt iig onder Windows aanzienlijk minder resources dan iTunes.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
windows media player kan je ook gewoon ratings geven en meerdere playlists aanmaken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1