Toon posts:

TV verbinden met PC met Scartkabel

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hoop topics gelezen die over dit onderwerp gaan maar ik ben er nog niet uit.
Ik heb een JVC LT 32 R 71 B LCD tv en een computer met een GForce videokaart. Nu wil ik deze PC met de TV verbinden. Omdat ik dit ooit met de oude Televisie al eens gedaan had heb ik hier nog een kabel liggen. Alleen als ik andere topics lees, gebruikt iedereen een andere kabel. Nu is mijn vraag of ik deze PC met deze Televisie kan verbinden met deze kabel.

De kabel heeft aan 1 kant een Scart aansluiting. Aan de andere kant zitten 2 stekkertjes: 1 S-video stekker, en 1 stekkertje die ook altijd aan bijvoorbeeld oordopjes zit (dus ik neem aan voor het geluid). Is het mogelijk om zo mijn computerbeeld op mijn Televisie te krijgen?

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
welke kaart is het? over het algemeen past het werkt het dan is het goed valt met deze kabels te doen.

Verwijderd

heeft jou lcd tv geen HDMI aansluiting?

koop dan een DVI > HDMI.
Dan heb je tenminste digitaal beeld

Verwijderd

De grote tv-out FAQ zou verder kunnen helpen meestal kan het zo stekkertje uiteindelijk in de videokaart past.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 13:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:17:
heeft jou lcd tv geen HDMI aansluiting?

koop dan een DVI > HDMI.
Dan heb je tenminste digitaal beeld
Ja de Tv heeft een HDMI aansluiting. Zo zal het ook zeker wel lukken maar ik vroeg me af of het met deze kabel ook zou kunnen. Al is het dan geen digitaal beeld

Verwijderd

Topicstarter
DECOY88 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:16:
welke kaart is het? over het algemeen past het werkt het dan is het goed valt met deze kabels te doen.
Het is de GeForce 3 Ti 200 kaart

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 14:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:21:
[...]

Ja de Tv heeft een HDMI aansluiting. Zo zal het ook zeker wel lukken maar ik vroeg me af of het met deze kabel ook zou kunnen. Al is het dan geen digitaal beeld
Nou ja je beeldkwaliteit gaat er stukken op achteruit als je voor Svideo kiest natuurlijk. Maar of die Geforce3 uberhaubt de goede DVI er uit gooit is nog maar de vraag, en of hij de resolutie trekt?
Pagina: 1