Toon posts:

[bf2142] crach to desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey ik heb bf2142 ge-installeert en toen de patch er overheen gedaan( de nieuwste ), en toen wilde ik hem opstarten, en toen wachte die heel even, kreeg ik zwart scherm, en toen ging die weer naar het desktop

weet iemand hier de oplossing van?

Voorbaat dank

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 21:01
Huemm. Geen foutmeldingen what so ever?

Probeer het spel nog maar eens opnieuw te installen. Kijken wat die dan doet. En installeer je geen patches. Dit om te zien of het aan de patches ligt.

Verwijderd

Hmmm... Ik zou eerst het spel en alle drivers daarvan opnieuw installeren en als dat niet werkt een complete clean install van je systeem (windows opnieuw erop en de nieuwste drivers installeren). Weet je trouwens ook zeker of het schijfje goed schoon was toen je hem erin deed? Succes ermee!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 19:25
Nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Iets in de logboeken? (Basic handeling waar je veel uit kunt halen)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
eerst had ik hem ook zonder patch, deed die het, had ik er nog een oude patch op gezet, kon die geen verbinding krijgen met het internet, en toen had ik de nieuwe patch er op gezet en doet die dit

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Met dit soort foutomschrijvingen kunnen we echt helemaal niets :X Geen system specs, geen vermelding van drivers of OS, geen vermelding van de exacte versie van 'de laatste' patch, geen vermelding van of het eerder wel gewerkt heeft, en ook geen vermelding van wat je zelf al allemaal geprobeert hebt. Dit alles getuigd van behoorlijk weinig inzet en dit is iets wat we toch wel eisen van onze users :) Dit topic gaat dus op slot. Mocht je een nieuw topic willen openen dan lijkt het me handig als je ervoor zorgt dat je aan bovenstaande voldoet en eerst zelf tot een oplossing probeert te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.