Wie speelt er nog dit spel?www.footstar.org
Heb je er ooit van gedroomd om in het shirtje van je favoriete voetbalploeg te spelen en te tonen wat je allemaal waard bent?
Football Star is het spel waar jij de speler bent!
Je kan kiezen voor welke club je wilt spelen, een trainingsschema maken, communiceren met je ploeggenoten, interviews geven, verschillende gadgets kopen om je levensstijl te veranderen en je moraal te laten toenemen en nog vele andere opties om de beste voetballer te worden die de wereld ooit heeft gezien!
En alles van dit online spel is gratis te bewonderen, 24 uur per dag, 7 dagen per week!
Waar wacht je op? De scheidsrechter staat op het punt om op zijn fluitje te blazen.... je teamgenoten staan al klaar!
Verwijderd
Pas begonnen, ben een verdediger met +1 op Positioning, Tackling en Heading, speel in de Eredivisie bij Sealand
Name Ray Nijhuis (5974)
Name Ray Nijhuis (5974)
hier jelte de leeuw van feyenoord, eredivisie speler.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:48:
ah, dan hebben wij (FC Competitieteam) je vorige week verslagen in een friendly
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ik heb me ook geregt, en moet zeggen vind het wel een leuk spelletje 
Ik ben Maarten Nihot.. zit nu bij bot-team VV Den Bosch B2.
stuur maar een berichtje ofzo.
Ik ben Maarten Nihot.. zit nu bij bot-team VV Den Bosch B2.
stuur maar een berichtje ofzo.
Ook ff geregt nu maar wachten tot ik een speler toegewezen krijg.
Verwijderd
Heb nu naar een paar dagen 'trainen' +1 Finishing en +1 Technique.
Nu train ik Speed, maar gaat best snel.
Leuk spel met veel opties enzo, 2 vrienden van mij spelen het ook.
Nu train ik Speed, maar gaat best snel.
Leuk spel met veel opties enzo, 2 vrienden van mij spelen het ook.
jammer dat dit topic niet echt actief wil worden, vooral voor mensen die hattrick spelen is dit spel een leuke afwisseling.
ik heb zelf voor het eerst een transfer ondergaan, van Feyenoord naar RS. Ik heb daar een PT3 ontvangen en ik ben benieuwd of het trainen nu een stuk sneller gaat. verder is het ook wel leuk om in het zelfde team als mn vriendinnetje te zitten
. hoewel ik net nieuw in dit team ben leeft het teamgevoel echt in dit spel, samen over de opstelling praten enzo is best leuk.
ik heb zelf voor het eerst een transfer ondergaan, van Feyenoord naar RS. Ik heb daar een PT3 ontvangen en ik ben benieuwd of het trainen nu een stuk sneller gaat. verder is het ook wel leuk om in het zelfde team als mn vriendinnetje te zitten
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ik ben nu manager van SV Deselke.
Wel echt vet ja, omdat idd gewoon het team gevoel er is.
Heb nu 6x +1 skill. Best aardig toch?
Wel echt vet ja, omdat idd gewoon het team gevoel er is.
Heb nu 6x +1 skill. Best aardig toch?
Pagina: 1