G.Skill verkopers

Pagina: 1
Acties:

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022
Ik wil met het oog op overclocken graag G.Skill geheugen bemachtigen, met name deze of deze. Maar het probleem is, zoals jullie weten, dat G.Skill in Nederland zeer moeilijk te verkrijgen is. In de Pricewatch staan er drie shops ofzo die het verkopen, allemaal met een levertijd van tegen de drie weken. En daar komt ook nog eens bij dat het duuuuur is.

Kent iemand andere goede winkels (online of op locatie) die niet in de Pricewatch staan, waar ze G.Skill verkopen? Ik ben ook best bereid om uit het buitenland te bestellen zolang daar geen creditcard voor nodig is (dmv. Paypal bijvoorbeeld). Vooral lucratief als het zoals op Newegg zo'n 100 euro scheelt met Nederlandse winkels, dan wil ik best wel wat extra verzendkosten betalen.

Ideeën? :)

hoi

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 07:11

justifire

Shut up and squat !!

Mail : EUROTECHapenstaartGSKILL.COM
Deze persoon heeft mij netjes geholpen voor redelijke prijzen.
Had de reepjes binnen 2 dagen binnen _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door justifire op 28-11-2006 20:24 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

http://www.icomputers.nl/articles.aspx?SS_ID=752

Is alleen de vraag hoe snel men kan leveren daar.

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022
iComputers is dus 11 tot 15 werkdagen, dus ik ga er vanuit dat dat drie weken duurt.

@justifire: Ik zal die persoon wel mailen. Bedankt :D

hoi

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op eBay.de zullen er vast ook wel een aantal zijn. Ik heb erg goede ervaringen met het kopen van PC hardware op eBay.de :) Er zijn er ook vast die meteen vanuit eigen voorraad kunnen versturen!

webOS all the way!

Verwijderd

Kijk eens op www.challengecomputers.nl , die verkopen ook geheugen van G-Skill en hebben een behoorlijk ruim aanbod daarin.
Pagina: 1