AG Neovo TV-02 TV Tuner onder het Gamen.

Pagina: 1
Acties:

• Rafarion
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-07 20:09
Ik heb recentelijk een externe TV Tuner gekocht de : AG Neovo TV-02 TV Tuner.
Voor meer info over het de tuner verwijs ik u naar de Neovo site.
http://www.neovo.nl/products/accessories.htm#tv02

Het werkt allemaal perfect het doet alles wat het zou moeten doen.
Je kan een Pip(Picture in Picture) functie inschakelen op een resoltutie van 1280X1024 zolang die dan maar 60 Hz staat ingesteld en lagere resoluties kan die met hogere Hz werken.

Hier is het probleem:
Je start een game op met een resolutie van 1280X1024 Stelt het spel netjes op 60 hertz in zodat de Pip functie zou werken.( Er staat duidelijk dan 60 hertz in gesteld heb het bij meerdere games getest)
Maar dan geeft die het zelfde resultaat alsof je te veel hertzen opgeeft, een kort Pip functie en schakelt die zichzelf weer terug naar TV Modus.
Het vreemde is nou op het moment dat ik hem dan op een lagere resolutie zet in een Game (Bijv 1024X768 en 60 Hz) dan doet die het wel

De Games werken trouwens ook met Pip als ik ze in windowded mode doe maar toch maximize
dan is de resoltutie dus 1290X1024 en 60 Hz

Dus in windows op 1280X1024 doet die het wel met 60 hertz Maar op het moment dat ik een game opstart met die resolutie doet die het niet meer.

Mijn vraag is nou of dat aan de tuner kan liggen die het als je een game opstart dat die het dan ineens niet meer doet op die rsolutie, of dat het aan het feit ligt dat de videokaart 3D functies moet uitvoeren en de tuner er niks kan van maken. Heeft hier iemand ervaring mee of andere soortgelijke dingen. want hij werkt opzich onder windows precies zoals in de handleiding staat dat die zou moeten doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rafarion op 28-11-2006 19:51 ]

"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."