[VB.NET] Overload Error Bij Vergelijking

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Nrzonline
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-02-2024

Nrzonline

Who want's a cookie?

Topicstarter
Beste Tweakers,

OPGELOST; TOCH BEDANKT!
If username.text="test" en Password.text="pass" Then

Ik ben aan het prutsen gegaan met Visual Basics.. Ik heb een scriptje waarbij een login wordt gecontroleerd.. Alleen krijg ik een foutmelding
quote: error
Error 1 Expression expected. C:\Documents and Settings\NoRuleZ\Mijn documenten\Visual Studio 2005\Projects\RuneScape.vb 20 22 WindowsApplication1
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    Private Sub login_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles login.Click
        If username == "test" And password == "pass" Then
            Me.Hide()
            MsgBox("Goede Login", vbCritical, "Toegang")
        Else
            MsgBox("Foute login !", vbCritical, "Error")
        End If
    End Sub

Alvast bedankt,
Edwin (Nrzonline)

[ Voor 16% gewijzigd door Nrzonline op 28-11-2006 18:54 ]

Nrzonline!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In VB.Net spreken we niet over "scriptje" ;) Dat heet gewoon code :Y) Ook heet het "Visual Basic" (dus zonder de "s" achter Basic) ;)

Verder is je topicstart nogal karig (en dan druk ik me nog zachtjes uit ;) ). Graag wil ik je even wijzen op de Programming Beleid Quickstart waarin je precies kunt lezen hoe we een topic in PRG graag zien.

Verder wil ik je ook een tip geven: Bij leren programmeren hoort leren debuggen. Dit had je easy kunnen oplossen als je 2 seconden had gedebugged (of de foutmelding even goed bekeken) ;)

Om die reden (én omdat je het zelf al hebt opgelost en ik geen verdere discussiemogelijkheid in dit topic zie) gaat dit topic dan ook op slot.

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 28-11-2006 19:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.