Outlook synchroniseren met USB-stickje

Pagina: 1
Acties:

• Dokter_S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11-2023
Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is om met een tooltje Outlook via een USB-stick te synchroniseren.
De eerste keer wordt de .PST-file op de stick gezet en gesynchroniseerd met de laptop. Er wordt op de laptop een mailtje gemaakt (voor vertrek) gesynced met de USB-stick.
Op de standalone wordt daarna weer gesynced, waarbij alleen gewijzigde data wordt gesynced.

Gaat veel sneller dan die Hele PST-file van 2 GB steeds te moeten kopiëren!!
Ben benieuwd.....

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niet gratis, maar de enige goede Outlook Sync die ik heb gezien is SynchPst.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dokter_S
Ik kom op hun site alleen niets tegen over de mogelijkheid om de PST-file via USB-tussenkomst te syncen. Wel direct tussen 2 PC's/Laptops.
Heb je daadwerkelijk ervaring met een USB-stick?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, ik heb een oude versie (1.4.7) gebruikt om mappen te syncen tussen twee PST files. Dat kan je ook: zet een kopie van de pst op de stick, en sync die met de versie op de schijf. Het maakt niet uit of het een USB disk is of een harde schijf, lijkt me.

Maar een PST bestand van 2 Gb? Waarom zo groot. Ik heb het per jaar gearchiveerd staan, dus 2003, 2004, 2005 en 2006 (partieel), en een werkfile. Zodra er meer dan 1500 mails in de Inbox staan, dan Archive ik (handmatig). Daarmee krijg je veel handzamere PST files, en die kan je branden naar een DVD/CD.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dokter_S
Hé...
Ik zit te denken.... (eg wel!!)
Wat gebeurt er als je in Outlook de bastandslocatie vam je PST-file laat verwijzen naar je Stick...
Dan hoef je alleen maar je stick heen en weer te slepen...
Of zou dat Outlook erg vertragen...????

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dokter_S schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:55:
Hé...
Ik zit te denken.... (eg wel!!)
Wat gebeurt er als je in Outlook de bastandslocatie vam je PST-file laat verwijzen naar je Stick...
Dan hoef je alleen maar je stick heen en weer te slepen...
Of zou dat Outlook erg vertragen...????
Kan wel, maar erg veel risico op problemen. Als Outlook de file niet kan vinden krijg je weer problemen, en instabiliteit.

Waarom zo moeilijk doen? Gewoon die archieven maken, dan valt het probleem allemaal wel mee, en ook het sync werk.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:41

Duinkonijn

Huh?

wat je ook kan doen is dmv van bericht regels nieuwe bestanden naar je stick laten kopieeren in een pst file

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Dokter_S
SynchPSt gaat als een zonnetje!
Dank Gambieter...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Graag gedaan! :)

Pagina: 1