Markt cijfers mp3 markt gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik moet voor mijn studie een project doen over de analyse van de Microsoft Zune. Hierbij heb ik informatie nodig over Grootte van portable media device markt, hoeveel worden er jaarlijks verkocht etc. Ik heb dus info nodig met betrekking tot de omvang en omzet van pmd markt in Nederland.
Is er iemand die hier toevallig cijfers of artikelen over heeft? Ook met betrekking tot de zune, alle info is welkom. Heb zelf al aardig wat research gedaan op internet maar ben nog weinig relevante info tegenkomen, meeste research cijfers zijn namelijk betaald.

Alvast bedankt

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou als ik jou was voor de gein gewoon eens binnenlopen bij de Mediamarkt en ze vragen om hun marketing-afdeling. Die jongens zijn ook ooit op school begonnen, als je zegt dat het voor je studie is willen ze je vast wel helpen :)
Zelfde geldt overigens voor MS, die hebben ook een leuke marketing-afdeling en die zullen ongetwijfeld over info over de Zune beschikken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is niet helemaal de bedoeling, als je er niet uitkomt, kan je dat beter even met je begeleider overleggen. Hij zal daar vast wel tips voor hebben. Dit forum is een discussieforum over techniek, niet een huiswerkhulpforum dat je inschakelt als je er zelf niet uitkomt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.