Toon posts:

Wingate TCP mapping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier wingate 4.0.1 draaien en heb ik problemen met het vesturen van grote e-mails.

Ik gebruik in wingate een TCP mapping naar de werkelijke SMTP-server van mijn ISP. E-mail zonder attachment gaan goed vanuit outlook. Maar met attachment, groter dan 300 a 400 Kb krijg ik em terug van wingate.

Is hier een oplossing voor binnen wingate?

Alvast bedankt?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

First of all: Wingate zuigt. Het draait bij ons op de zaak ook als proxy-server (gelukkig niet als mailserver...) en er is altijd wel wat. Gebruik liever Winroute.
Misschien heb je ergens een quota ingesteld voor attachments? Heb ik op de zaak noodgedwongen ook gedaan omdat anders de vrouwelijke werknemers elkaar continue allerlei vage filmpjes toemailden... :r

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

neem idd. gewoon winroute, is beter dan wingate :) meer opties ed. en is hier ook sterk in. dan moet je er geen last meer van hebben :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Stop met wingate en neem Sygate/Winroute. Of als je nog een ouwe 486 heb staan maak je er een Freesco bak van (info: [url="http://www.freesco.org)!"]www.freesco.org)![/url]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

ik gebruik MDaemon van deerfield (zelfde mannen als wingate) die vullen mekaar goed aan en configureren stelt niet al teveel voor..