JBL 5.1 Cinema set, Zonder Versterker mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Mijn ouders hebben een 5.1 JBL setje gekocht (jbl scs200.6), maar ze hadden geen geld over voor een versterker at the moment, Nu weet ik niet of het mogelijk is als tijdelijke oplossing om hem bijvoorbeeld via een dvd speler met 5.1 te versterken? of is dit ALLEEN mogelijk met een versterker? die hebben ze (nog) niet, en vind het best lullig dat die nu zn boxen niet kan gebruiken, ben alleen zelf niet zo thuis in audio stuff, dus als er een Tijdelijke oplossing is zou ik het heel graag willen weten, thanks

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 09:33

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

De gemiddelde dvd speler heeft geen versterker ingebouwd. Zonder versterker heb je heel erg weinig aan de luidsprekers.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Tijdelijke oplossingen kosten achteraf altijd meer geld. Dus: gewoon rustig wachten en sparen voor een HT amp.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Okay dat is duidelijk dan, bedankt :)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i