KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
...uuh je kan toch gewoon je orriginele spel instaleren, dan heb je de orriginele key ookCrankyGamerOG schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:23:
hoi tweakerts
ik heb een weekje bf2142 minder legaal gespeeld om hem te testen,
vond het spel wel leuk dus heb ik hem nu gekocht
is der een mogelijkheid dat ik de "nepkey" kan veranderen naar men echte key ?
En waarom heb je de Demo niet gespeelt als je hem toch wou proberen..
naja dat wou ik ook ,maar een maat kwam binnen met kopie van bf2142 dus tjah
anyway ik hoop niet dat ik er spijt van krijg dat ik um gekocht heb (net als met bf2)
anyway ik hoop niet dat ik er spijt van krijg dat ik um gekocht heb (net als met bf2)
Spit je register even door, vaak kan het daar. Ook kun je het in sommige games gewoon bij de instellingen aanpassen.
Verder zijn er ook hiervoor vast wel 'minder legale' dingen te vinden..
En als het niet lukt, installeer je het opnieuw?
bleh jah reinstall kan wel, maar das vast meer werk dan key aanpassenTheZeroorez schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:36:
Spit je register even door, vaak kan het daar. Ook kun je het in sommige games gewoon bij de instellingen aanpassen.
nvm heb al reinstall gedaan, nu nog op zoek naar een pesky no dvd ofzo, want ik kan niet eens de game horen door die drive herrie
[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-11-2006 17:48 ]
Die ga je hier niet vindenCrankyGamerOG schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:37:
[...]
bleh jah reinstall kan wel, maar das vast meer werk dan key aanpassen
nvm heb al reinstall gedaan, nu nog op zoek naar een pesky no dvd ofzo, want ik kan niet eens de game horen door die drive herrie
Dit topic gaat alsnog dicht aangezien de oplossing via een reinstall is geboden en no-dvd cracks niet thuishoren op GoT
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()