Toon posts:

Dvd met DivX

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik binnenkort een nieuwe dvd speler aanschaffen, die ook DivX ondersteund.
Alleen heb ik enkele vragen:

1. Houdt DivX ook gewoon in dat ik ook XviD bestanden kan branden (als het maar .avi is?)

2. Kan op de cd/dvd waar de DivX opstaat ook de bijbehorende ondertitel op zetten .srt/.ssa, en pakt hij deze dan ook gewoon als ondertitel?

Thijs

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

DivX en XviD zijn aardig compatible met elkaar, en de meeste DivX compatible spelers draaien inderdaad 9 van de 10 XviD bestanden.

Afhankelijk van de speler is het opzich mogelijk om een subtitle file op de CD/DVD te branden met dezelfde naam als je .avi bestand. De meeste spelers draaien dan netjes de ondertiteling erbij.

Ik heb zelf een DivX DVD speler van de Mediamarkt. Een modelletje van HE, weet zo het type niet, maar als het goed is, is het de enige van dit merk die DivX heeft.
Moet zeggen dattie het heel netjes doet, en het kost ook nog eens geen drol. (E25 voor betaald)
Daarnaast doettie alles wat jij vraagt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal de mm eens gaan bellen, Bedankt :D!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Deze vraag kan je heel goed beantwoorden door zelf te zoeken met Google of de GoT - Zoeken. Loop ook eens een winkel binnen met een schijfje dat je af zou willen kunnen spelen. Ook kom je een heel eind op weg door een kijkje te nemen in de HD-DVD, Bluray and DVD Player DVD±R/W Compatibility list.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.