Onlangs heb ik mijn SB audigy 2 kaart eruit gehaald. Het bleek dat deze de problemen van mijn pc veroorzaakte. Kaart was dus kapot.
Op het P4c800-E dlx moederbord dat ik heb zit ook onboard sound.
(AC97 Audio Codec).
SB eruit dus. Software van Soundmax geïnstalleerd.
Dit werkt echter niet goed met mijn Creative 4.1 luidsprekers.
Hij ziet maar 2 vd 4 speakers (de voorste 2, en hij denkt dat dat de achterste zijn).
Als ik het testprogramma gebruik hoor ik die twee voorste speakers dus, maar verder werkt er eigenlijk niks.
geen windows geluiden, geen muziek via Winamp/Media Player, of bijv. geluid bij YouTube.
Toen ik het MoBo net had deed onboard sound het wel gewoon.
Ik heb dus 2 pluggen (groen en zwart) en drie inplug-mogelijkheden (blauw, groen, roze).
Het is maar tijdelijk dus hoef niet eens perse alle 4 de speakers aan te hebben, maar toch wel minimaal 2 om muziek te luisteren.
Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen?
Op het P4c800-E dlx moederbord dat ik heb zit ook onboard sound.
(AC97 Audio Codec).
SB eruit dus. Software van Soundmax geïnstalleerd.
Dit werkt echter niet goed met mijn Creative 4.1 luidsprekers.
Hij ziet maar 2 vd 4 speakers (de voorste 2, en hij denkt dat dat de achterste zijn).
Als ik het testprogramma gebruik hoor ik die twee voorste speakers dus, maar verder werkt er eigenlijk niks.
geen windows geluiden, geen muziek via Winamp/Media Player, of bijv. geluid bij YouTube.
Toen ik het MoBo net had deed onboard sound het wel gewoon.
Ik heb dus 2 pluggen (groen en zwart) en drie inplug-mogelijkheden (blauw, groen, roze).
Het is maar tijdelijk dus hoef niet eens perse alle 4 de speakers aan te hebben, maar toch wel minimaal 2 om muziek te luisteren.
Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen?