Toon posts:

[Hosting] hosting provider in Rusland

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kwalitief goede, een betrouwbare hosting provider in Rusland. Het is de bedoeling om een aantal domeinen bij deze partij te registreren en ook de hosting van de bijbehorende websites in Rusland zelf te gaan doen (het liefst via een reseller account). De fysieke locatie van de servers moet ook in Rusland zijn. Ik zit op Google te zoeken, maar kan nog niets fatsoenlijks vinden. En de bedrijven die ik vind bieden alleen een Russische pagina, maar ik moet er één hebben die ook Engels ondersteunt want ik kan helaas geen Russisch ;)

Is er iemand die een Russisch hosting bedrijf kent dat aan het bovenstaande voldoet en ook internationaal actief is (zodat ik in het Engels met ze kan communiceren)?

BVD!!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 15:31

killercow

eth0

En waarom specifiek in rusland?

Want dit riekt werkelijk naar de term SPAM, hacking, verboden software, of p2p tracker.

Geeft niet hoor, maar ik denk dat ze dat hier op GOT (en eigenlijk in heel NL) liever niet hebben.

openkat.nl al gezien?

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Google? Klinkt stom, maar dat lijkt toch wel te werken hoor :-)

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Je moet wel een aparte motiviatie hebben inderdaad, om helemaal in Rusland een server neer te zetten. Zal vast niet 'my first webpage' zijn ;) Anyway, vul bij google maar eens hosting russia in. Krijg je genoeg informatie. En anders heb je altijd nog Webhostingtalk.nl, waar je ook genoeg erover kan vinden. Hier lijkt mij ook niet echt de plek, om dit te besrpeken. Staat trouwens in de policy:
Aan dit topic (hostingprovider) worden de volgende eisen gesteld: - Geef duidelijk aan
waarom je de betreffende hostingprovider overweegt.

Anders gezegd: waarom overweeg jij een hostingprovider in Rusland en waarom niet (meer logisch) in Nederland?

Verwijderd

Lekkere Loempia schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:38:
Anders gezegd: waarom overweeg jij een hostingprovider in Rusland en waarom niet (meer logisch) in Nederland?
Misschien zit zijn doelgroep in rusland? Of hij moet voor een of ander Russisch gasbedrijf een website maken. Load balancing over de hele wereld met servers in veel landen? Het kan allemaal. En wat hij er mee wil doen is zijn keuze, daar hoeven wij niet overna te denken.

Dat het ruikt naar $vulin, dat klopt. Maar 1) hij heeft er niets voer vermeld en 2) dit is praten zonder dat je weet wat hij van plan is (kan gewoon legaal zijn, ook voor Nederlandse begrippen).
[/semi-offtopic]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, het niet kunnen communiceren in het Russisch is een groot probleem voor als je zaken wilt doen daar. Russen zijn wat talen (en houding tov "andere" talen) niet anders dan Amerikanen. Het concept dat je geen Russisch spreekt is de meeste Russen vreemd. Dan zul je wel mentaal gehandicapped zijn, is hun houding dan.

Dus reken niet op teveel mogelijkheden om doodleuk in het Engels te werken in dat andere (tegen wil en dank voormalige) supermacht. Beste gok is om een Rus tegen betaling te gebruiken als agent om het voor je te regelen aldaar.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, zitten zeker bruikbare en ook minder bruikbare tussen.
Want dit riekt werkelijk naar de term SPAM, hacking, verboden software, of p2p tracker
maak je niet druk, het gaat om websites die in Rusland gehost moeten worden omdat dus inderdaad de doelgroep ook Russische gebruikers zijn, de teksten worden dan ook niet door mij geschreven, maar degene die ze wel schrijft is zo a-technisch dat ik die echt niet met het contact met de hosting provider kan opschepen

maar wordt dus lastig om een fatsoenlijke hosting provider te vinden in Rusland die Engels kan, had wel op Google zitten zoeken al maar kom dus zelf niet verder dan bedrijven die niet in het Engels kunnen/willen communiceren
Pagina: 1