Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Lijkt me ook moeilijk om zo het nr. bord erop te krijgen...
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
leeg
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Wat ik vanmiddag zag was wel vreemd, een langwerpige camera (meer observatie zo leek het) op een paal van ± 3m hoog, met daarnaast een vrij grote stalen kist.
Er zat wel een kleine (IR?) flitsunit onder zo leek het, iemand bekend daarmee ?
Leek me meer iets van een controleding voor kentekens of verkeersstroom dan flitser, maar heb ze nog nooit eerder gezien.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 8% gewijzigd door IceOnFire op 28-11-2006 15:02 ]
[ Voor 12% gewijzigd door -TAZZ- op 28-11-2006 15:09 ]
Die foto's fascineren mij echter...
De link van -TAZZ- zegt genoeg lijkt mij
Enne.. nader bekeken is het idd Duitsland (of zo... die reflectorpaal is idd niet NL's)
Samen staan we sterk!
Lijkt mij beetje te hightech.Rev! schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:38:
die flitsers zijn in belgie, maar komen ook hier... ze zeggen om het verkeer te tellen
Bordendraaiers gezocht om verkeersborden manueel om te draaien? Straks nog jobstudentjes die auto's moeten tellen.Recent werden 280 verkeersborden langs snelwegen geplaatst om een snelheidsbeperking tot 90 km/uur op te leggen in geval van smog-alarm. De borden staan in de omgeving van grote woon- of industriegebieden, aldus Vlaams Verkeersminister Kris Peeters. Wanneer de snelheidsbeperking van kracht wordt, kunnen de borden eenvoudig (manueel) worden gedraaid. Er zullen naar schatting 50 tot 60 ‘bordendraaiers’ nodig zijn in Vlaanderen. http://metrotime.be/Speciale_borden_voor_smog_alarm.html
Zo heb ik er hier toch nog niet gezienRev! schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:38:
die flitsers zijn in belgie, maar komen ook hier... ze zeggen om het verkeer te tellen
Ook nooit van gehord, en zo'n geniepige cam zou het nieuws wel halen. Hier lopen we nog achter op dat vlak. De kliko-cam is er hier zelfs nog maar pas.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Klopt, de weg waar dat die staat is ook een uitdaging. De teller stond er op 300 bij kennisen van mij, ik kan dat wel beamen sinds ze wegliepen terwijl ik er 240 op hadDinX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:46:
De clicko-cam is er hier zelfs nog maar pas.
[ Voor 37% gewijzigd door Chevy454 op 28-11-2006 16:01 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik heb die paal ook her en der zien staan, maar dat zijn geen flitspalen. Dit zijn cameras die kijken naar de vrachtwagens die langs komen. Met wat voorn stoffen ze vervoeren.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:59:
Wat ik vanmiddag zag was wel vreemd, een langwerpige camera (meer observatie zo leek het) op een paal van ± 3m hoog, met daarnaast een vrij grote stalen kist.
Er zat wel een kleine (IR?) flitsunit onder zo leek het, iemand bekend daarmee ?
Leek me meer iets van een controleding voor kentekens of verkeersstroom dan flitser, maar heb ze nog nooit eerder gezien.
Meer info is hier te vinden.
En die plaatjes in de startpost, zijn waarschijnlijk gemaakt in zwitserland aangezien de maker van die apparaten daar zit klik.
Teven schijnt die ook niet de flitser zelf te zijn maar de laser. De camera zelf staat een paar meter verder op op een paal.
Zie hier voor wat meer pics en tekst.
* Let op is wel duits.
[ Voor 20% gewijzigd door FabiandJ op 28-11-2006 16:48 ]

bronNoot Flitsservice: Wij krijgen de laatste dagen veel melding van een hoax mail die de ronde doet. Volgende foto's worden mee verzonden en men zet zelfs de plaatsen op de ring in Antwerpen met hectometerpunten erbij.
Deze apparatuur die met laser werkt en waarmee ook bekeuringen kunnen worden opgesteld bestaat echt, maar niet in België. Aan de foto's is ook al te zien dat dit ergens in het buitenland is, vermoedelijk Zwitzerland. De enige echte vaste flitsapparatuur aan de Kennedytunnel zijn de RoodLichtCamera's in de fotorepo.
De Nederbelg !
Deze toevallig? http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=2612Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:59:
Of iemand krijgt spontaan pech daar, en plakt er ductape op of zowjvvv schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:12:
Op de ring rond antwerpen komen er een stuk of tien van zulke camera's. Die zitten gewoon in de bechermingsrail. Ik wacht gewoon tot iemand zich op offert om er tegen te rijden (zal wel een duur grapje zijn)
bron?jvvv schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:12:
Op de ring rond antwerpen komen er een stuk of tien van zulke camera's. Die zitten gewoon in de bechermingsrail. Ik wacht gewoon tot iemand zich op offert om er tegen te rijden (zal wel een duur grapje zijn)
De Nederbelg !
Verwijderd
euh rij daar vaak overheen met 130, heb nog nooit iets in de bus gekregen?jvvv schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:12:
welk gedeelte v/d ring ?
ze zijn er nog niet, maar gaan er komen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:37:
[...]
euh rij daar vaak overheen met 130, heb nog nooit iets in de bus gekregen?
welk gedeelte v/d ring ?
En volgens een vriend zijn er al 4 rond van die krengen aan de Kenedy-tunnel. Ben er nog niet langsgereden om het te verifieren...
Ik gok dat de gemiddelde afstand over x kilometer in de meeste gevallen x kilometer is... Hebben ze camera's nodig om dat te controleren.Saturnus schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:56:
Zou dat niet een onderdeel zijn van zo'n gemiddelde afstand over x kilometer bouwsel?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+