Hack deze site en krijg een Ps3!

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Check deze site:

De website Shimpinomori draait naar eigen zeggen op een PS3-console met Fedora Linux en PS3-add-ons geïnstalleerd. Op zich niet zo heel interessant, aangezien het al een tijdje bekend was dat de PS3 Linux-builds zou kunnen draaien.
De eigenaar van de site belooft echter de PS3 in kwestie, inclusief de 160 GB hard disk, Fedora pre-installed, Resistance: Fall of Man en een HDMI-kabel aan de eerste die de site weet te hacken door middel van een clean hack, en de foto van een baby die een PS3-doos vast houdt weet te vervangen door een andere JPEG.

De regels kun je terug lezen op de Shimpinomori site.

http://ps3.shimpinomori.net/index_en.html

laat maar zien wat tweakers.net kan :)

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:59
nou succes. Ik begin er niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:34
Ik begin er niet aan en ik kan het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-10 09:02
Hahahaha, als hij dat zo aanbiedt, dan is hij waarschijnlijk goed voorbereid. Kans dat je dat ding kan hacken is vrij klein. Enigste service die dat ding draait is waarschijnlijk een webserver (statisch, geen php of iets). Voor de rest is waarschijnlijk alles compleet afgesloten. Er lopen hier toch redelijk geskillde mensen op GoT rond, maar dit is nagenoeg onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
^^ with stupid.
Doe voor de lol maar eens een tracert. Dit is gewoon pure reclame voor hem, met een beetje geluk klikken toch wel wat mensen op de google ads. En vooral als site's zoals gamer.nl zoiets nutteloos gaan posten |:( (Volgensmij verdient ie de ps3 zelfs makkelijk terug met die ads)

[ Voor 12% gewijzigd door niels88 op 28-11-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhm...heb een kleine poging gedaan, maar wil niet echt lukken :9
Ach ja...maar wat ik me afvraag is of dit wel gepost mag worden op GoT :?
Nja voor diegene die de site hackt....veel plezier met je PS3 met 160gb Hd :+

@niels88...hij verdient er toch aleen maar aan als de bezoekers op z'n ads drukken???
Anders toch niet?...en wie gaat er nou op die Ads drukken... :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je hem ook lokaal/fysiek hacken ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis een beetje het verband met Spielerij hier. Niet alles waar het woord 'Playstation' in voorkomt hoort automatisch hier thuis, want niet alles wat je ermee doet heeft te maken met spellen (zoals Linux erop draaien).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.