Toon posts:

Luidsprekers, subwoofer en versterker.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had graag wat voorstellen gehad van goede geluidssystemen.
Het systeem zou moeten bestaan uit 5 tot 7 speakers. Deze zouden in de hoeken van de living tegen het plafond moeten komen. Daarom is het zeer belangrijk dat ze niet te groot zijn (iets zoals de Bose Acoustimass 15 speakers). Verder zou dus nog een woofer willen die goed aansluit bij de boxen en een versterker die alles goed aanstuurt.

Alvast bedankt

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2025
koop een z5500 van logitech :P

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:39

BHQ

Verder zou dus nog een woofer willen die goed aansluit bij de boxen
Dat is dus alles behalve een Z-5500. De sub loopt veel te ver door, tot een Hzje of 175 als ik me niet vergis. Verder mist er wat mid, next ;)

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 18:09

CdD

Logitech Z-5500. Duidelijk. Dat setje is zo lekker :> (maar dat zijn meer computer speakers)

Als je echte home-cinema speakers wilt hebben, dan moet je eens kijken naar "Sony Pascal" speakers. Heb ik beneden staan en die klinken echt prachtig O+ Maarja, het ligt er maar net aan hoeveel € je wilt uitgeven he.. Dus wat dat betreft kunnen we je nu weinig advies geven.

99pixels.nl

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou dit eens lezen:
Audio, Video & HiFi forum FAQ- Wat moet ik kopen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door The Eagle op 28-11-2006 14:40 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Als eerste: welkom op Got :D

Lees aub even onze AV FAQ; Veelgestelde vragen en Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime m.b.t het open van topics. We verwachten van je dat je zelf op zoek gaat naar mogelijkheden. Inzet dus! Met specifieke vragen kun je altijd hier terecht. "Wat moet ik kopen" topics zien we echter liever niet.

[ Voor 9% gewijzigd door voodooless op 28-11-2006 14:57 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.