waarom zo snel opgefokt ik was net bezig om een antwoord te geven op een vraag van een medegebruiker:S:S
Door: Genco
Bekijk myReact van GencoBekijk de gallery van GencoBerichten: 5
Reg. datum: 02 november 2006
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Weten jullie misschien waar ik de juiste informatie kan vinden over een back-up maken op een server?
grtz...
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op dinsdag 28 november 2006 13:33
Acties:
Door: cwt
Bekijk myReact van cwtBekijk de gallery van cwtBerichten: 67
Reg. datum: 24 augustus 2005
Bij degene aan wie je de juiste info verschaft, vertel eens wat meer over de server en hoe je een backup wilt gaan maken
cwt wijzigde dit bericht 28-11-2006 13:34 (44%)
------------------------------------
het word waarschijnlijk een win server 2003. Kan je een back-up maken met de zelfde procedure die je in win xp hebt? met dat eene standaard programma van windows?
Door: Genco
Bekijk myReact van GencoBekijk de gallery van GencoBerichten: 5
Reg. datum: 02 november 2006
Hallo allemaal,
Weten jullie misschien waar ik de juiste informatie kan vinden over een back-up maken op een server?
grtz...
Geplaatst op dinsdag 28 november 2006 13:33
Acties:
Door: cwt
Bekijk myReact van cwtBekijk de gallery van cwtBerichten: 67
Reg. datum: 24 augustus 2005
Bij degene aan wie je de juiste info verschaft, vertel eens wat meer over de server en hoe je een backup wilt gaan maken
cwt wijzigde dit bericht 28-11-2006 13:34 (44%)
------------------------------------
het word waarschijnlijk een win server 2003. Kan je een back-up maken met de zelfde procedure die je in win xp hebt? met dat eene standaard programma van windows?