Toon posts:

CONSEQUENT Modden

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje pissed vanwege 2 slotjes.

Ik maak een foutje, ok kan gebeuren.

Krijg ik van ene Floris Demiel (>:))Ene opmerking, zo als zout op met je zielige cartoon. Ik hou er niet van als een ADMIN zich kleinerend uitlaat.

gathering.tweakers.net/showtopic/117310

gathering.tweakers.net/showtopic/116437

gathering.tweakers.net/showtopic/117270

Hebben net zo veel recht als mijn eigen postje.

gathering.tweakers.net/showtopic/117143

mijn advies aan jullie, controleer elkaar eens, en meet met 1 maat. Dit is de enige echte eerlijke manier en heeft het meeste opvoedend effect, wat jullie doel volgens mij is van het modden.

Is het mogelijk om je eigen tread te sluiten? kun je het zelf teminste doen als je ziet dat het fout gaat.

Nu volwassen als jullie zijn kunnen we denk makkelijk samen door de bocht met deze opmerking, en dus niet zo kinderachtig om een slotje te plaatsen.

Dank u voor uw aandacht.

[Edit]Als je debiel wilde schrijven, moet je misschien nog een type-cursusje volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

newbie alarm fase 1.

Dit is echt het verkeerde forum, al was het maar omdat we allemaal pro-Floris zijn :).

Wij zijn de Tnet moddereters, dus da's niet ons pakkie aan en Floris verdient zijn brood met modderen op GoT, dus zal íe dat echt wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 16:51 schreef ecteinascidin het volgende:
newbie alarm fase 1.

Dit is echt het verkeerde forum, al was het maar omdat we allemaal pro-Floris zijn :).

Wij zijn de Tnet moddereters, dus da's niet ons pakkie aan en Floris verdient zijn brood met modderen op GoT, dus zal íe dat echt wel goed doen.
:( Ik vraag dus om een serieuze reactie, dus niet zo'n andwoord van Floris rulez. Dat ligt toch overal duimen dik boven op. Het gaat dus over CONSEQUENT modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm DBZ is wel van een ander kaliber.. Daar hebben we een apart forum voor ongeveer.

En Floris doet zijn werk alleen maar en dat doet ie goed.. Oh en die eerste link van jou gaat nergens over hoor?

Sowieso zit er een redelijk enorm verschil in inhoud van het topic ;)...

Voor de rest.. copy paste mijn mening ongeveeer van ecteinascidin.

edit:
In case you didn't figure it out yet.. Deze hoort dus in LA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt nu drie keer (die van mij meegerekend) hetzelfde antwoord:

Je kunt echt je vraag het beste stellen op het Lieve Adjes Forum), we kunnen er hier helemaal niet mee, sorry.

En die voorgaande twee collega's van mij bedoelden het niet zo beroerd als dat het op jou overkwam.

Overigens is "Ene Floris Diemel" Dé Floris Diemel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 01 februari 2001 17:09 schreef Aiken het volgende:

[..]

:( Ik vraag dus om een serieuze reactie, dus niet zo'n andwoord van Floris rulez. Dat ligt toch overal duimen dik boven op. Het gaat dus over CONSEQUENT modden
Begin dan eens met consequent in het juiste forum te posten, je zit hier op het Tweakers.net moddereter forum, en je moet op Lieve Adjes zijn.

Meer maak ik hieraan niet vuil, iedereen mag voor zichzelf beslissen of Floris dan wel of niet roelz....

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Dan is het nu 4 keer hetzelfde antwoord >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz heeft ook al moeite met getallen typen, het moet 5 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ik geeft het op, ik ga voortaan blindtypen, en niet meer checken. (wordt dan wel een zooitje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Laatst online: 02-10 17:39
Niets van doen met de inhoud van de vorige posting, maar wel met consequent modden: http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15537
De moderaties zijn hier in het algemeen erg laag. Gezien de reacties kan ik het nog wel begrijpen, maar tov andere topics met zelfde kwaliteit postings is het een beetje laag.
Deze post (van mij ;) ) is echt TE laag:
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=258073

Zelfs al is niet iedereen het er mee eens, het is wel eens een wat andere postings dan over hoe stoer dit setje lijkt etc en brengt een serieus punt naar voren. Zou in mijn ogen minimaal +2 moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Okee ik ga hier dan ook maar gewoon antwoord op geven.

Ik kom niet zo vaak in SG, ik heb de threads die jij aangaf zo ongeveer allemaal verplaatst. Het is in het vervlog misschien makkelijker als je dit in [url="/listtopics/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] post aangezien daar wel met enige regelmaat mensen komen om te kijken wat er goed en wat er mis is.

Dat je mij persoonlijk probeert aan te vallen, kan me werkelijk geen ruk boeien.
Zoals je ziet heb je nogal wat stemmen tegen je en ik denk dan ook dat men het wel weet. De mensen die hier hebben gereageerd staan allemaal bekend om de uitstekende kennis van de faq en hun goede inzicht. Als jij wilt beweren dat je beter bent, moet je wel van extreem goede huize komen. :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry discard deze maar... natrappen mag niet.. En ik doe het een heel klein beetje toch. Aiken.. deze is niet tegen jou.
Als jij wilt beweren dat je beter bent, moet je wel van extreem goede huize komen. :P
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Martdj ff omhoog geholpen. :)

Ik gebruik het woord "newbie" liever nooit, maar iemand die zo hoog van toren blaast en ook nog een geliefd adje aanvalt op HET verkeerde forum, dat vond ik té (hilarisch).

Tja, hoe je het wend of keert, Adjes hebben altijd gelijk. Of ze nu gelijk hebben of niet. Zie het zo: een Adje heeft geen belang om een hekel te hebben aan een user, aangezien er meer dan 20.000 users zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, ik moet wel bekenen dat er altijd wel een paar zijn die het bloed onder je nagels vandaan halen, maar op die mensen reageer je dan gewoon niet. In dit geval wilde ik nog best een stukje uitleg geven hoor :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm als je toch een post van anderen naar een goede forum verplaatst, waarom deze dan niet? Kijk dat had ik echt kunnen waarderen.

Als je mijn reacties leest zie je dat het allemaal serieuze, en naar mijn bescheiden mening best wel nuttige/waardevolle reacties zijn. Maak ik 1 fout word ik gelijk afgemaakt.
Lijkt een beetje op zero-tolerance, en daar hou ik niet echt van. :'(

Duss wil je weten of ik van goede huize kom had je maar een klein beetje moeite moeten doen. had je op mijn reacties een mening over mij kunnen vormen. en niet over 1 zo'n lullige foute post. Wat ik ook toe heb gegeven 3X

give me a break :(
Pagina: 1