Ik ben een beetje pissed vanwege 2 slotjes.
Ik maak een foutje, ok kan gebeuren.
Krijg ik van ene Floris Demiel (
)Ene opmerking, zo als zout op met je zielige cartoon. Ik hou er niet van als een ADMIN zich kleinerend uitlaat.
gathering.tweakers.net/showtopic/117310
gathering.tweakers.net/showtopic/116437
gathering.tweakers.net/showtopic/117270
Hebben net zo veel recht als mijn eigen postje.
gathering.tweakers.net/showtopic/117143
mijn advies aan jullie, controleer elkaar eens, en meet met 1 maat. Dit is de enige echte eerlijke manier en heeft het meeste opvoedend effect, wat jullie doel volgens mij is van het modden.
Is het mogelijk om je eigen tread te sluiten? kun je het zelf teminste doen als je ziet dat het fout gaat.
Nu volwassen als jullie zijn kunnen we denk makkelijk samen door de bocht met deze opmerking, en dus niet zo kinderachtig om een slotje te plaatsen.
Dank u voor uw aandacht.
[Edit]Als je debiel wilde schrijven, moet je misschien nog een type-cursusje volgen
Ik maak een foutje, ok kan gebeuren.
Krijg ik van ene Floris Demiel (
gathering.tweakers.net/showtopic/117310
gathering.tweakers.net/showtopic/116437
gathering.tweakers.net/showtopic/117270
Hebben net zo veel recht als mijn eigen postje.
gathering.tweakers.net/showtopic/117143
mijn advies aan jullie, controleer elkaar eens, en meet met 1 maat. Dit is de enige echte eerlijke manier en heeft het meeste opvoedend effect, wat jullie doel volgens mij is van het modden.
Is het mogelijk om je eigen tread te sluiten? kun je het zelf teminste doen als je ziet dat het fout gaat.
Nu volwassen als jullie zijn kunnen we denk makkelijk samen door de bocht met deze opmerking, en dus niet zo kinderachtig om een slotje te plaatsen.
Dank u voor uw aandacht.
[Edit]Als je debiel wilde schrijven, moet je misschien nog een type-cursusje volgen