TIP voor Gratis Webhoster

Pagina: 1
Acties:

• ZoTeX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

ZoTeX

Time for a change

Topicstarter
Hoi,

Ik ben zelf recentelijk op zoek gegaan naar een webhoster. Ik wilde graag dat het gratis was omdat ik er ervaring mee op wil doen zonder dat het geld kost. Ik ben toen tegen een gratis webhoster aangelopen die 2500 MB opslag, PHP, FTP, MySQL, Eigen 404-Pagina, snelle verbinding etc. geeft.
Let wel het is een duitse site maar hij is wel eenvoudig en begrijpbaar opgezet:

FUNPIC.DE

Ik hoop dat ik hier mensen mee help die op zoek zijn naar snelle gratis webhosting voor hun internet site.

Succes.

Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn ervaringen met gratis hosters is erg slecht: vroeg of laat moet je toch betalen, gaat de zaak failliet, krijg je banners om de oren, hebben ze een waardeloze uptime , nagenoeg geen support etc.

Gratis bestaat niet, zeker niet in deze wereld.

Overigens is de gelinkte site ook erg traag op dit moment.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ZoTeX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

ZoTeX

Time for a change

Topicstarter
Na het instellen van mijn settings kom ik niet meer vaak op hun site dus of die af en toe trraag is kan ik niet bevestigen. De hosting is zover ik kan zien wel snel (genoeg) en leuk voor mensen die gratis hier kennis mee willen maken. Uiteraard heb je gelijk dat je bij betaalde hosting meer krijgt maar of het meer zekerheid geeft t.a.v. continuiteit trek ik in twijfel.

Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Continuiteit? Hahaha,

als je op het forum kijkt van die gasten, blijken er regelmatig sites gehackt te zijn/worden van ingeschreven leden, ik zie geen backup/restore-mogelijkheden en even snel in het Duits zie ik dat er bestandsgrootte-limieten zijn met automatisch weggooien na x dagen.

Bedankt voor de link, maar ik denk dat ik mooi bij mijn betaalde host blijf voor minder dan 5 Euro in de maand, 8x meer opslag en goede veiligheids-mogelijkheden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Ik betaal eerlijk gezegd liever voor een beetje goede hosting dan dat ik zoiets gebruik.

Verwijderd

^^ met hem. :)

Downtime, support, veiligheid, (reclame) zal overigens veel beter zijn bij een betaalde hosting :)

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 19:17

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:32:

Bedankt voor de link, maar ik denk dat ik mooi bij mijn betaalde host blijf voor minder dan 5 Euro in de maand, 8x meer opslag en goede veiligheids-mogelijkheden.
mail mij dat bedrijf eens door: 8x2,5 Gb wil ik ook wel voor minder dan 5 euro
Pagina: 1