Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!
Mijn ervaringen met gratis hosters is erg slecht: vroeg of laat moet je toch betalen, gaat de zaak failliet, krijg je banners om de oren, hebben ze een waardeloze uptime , nagenoeg geen support etc.
Gratis bestaat niet, zeker niet in deze wereld.
Overigens is de gelinkte site ook erg traag op dit moment.
Gratis bestaat niet, zeker niet in deze wereld.
Overigens is de gelinkte site ook erg traag op dit moment.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Na het instellen van mijn settings kom ik niet meer vaak op hun site dus of die af en toe trraag is kan ik niet bevestigen. De hosting is zover ik kan zien wel snel (genoeg) en leuk voor mensen die gratis hier kennis mee willen maken. Uiteraard heb je gelijk dat je bij betaalde hosting meer krijgt maar of het meer zekerheid geeft t.a.v. continuiteit trek ik in twijfel.
Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!
Continuiteit? Hahaha,
als je op het forum kijkt van die gasten, blijken er regelmatig sites gehackt te zijn/worden van ingeschreven leden, ik zie geen backup/restore-mogelijkheden en even snel in het Duits zie ik dat er bestandsgrootte-limieten zijn met automatisch weggooien na x dagen.
Bedankt voor de link, maar ik denk dat ik mooi bij mijn betaalde host blijf voor minder dan 5 Euro in de maand, 8x meer opslag en goede veiligheids-mogelijkheden.
als je op het forum kijkt van die gasten, blijken er regelmatig sites gehackt te zijn/worden van ingeschreven leden, ik zie geen backup/restore-mogelijkheden en even snel in het Duits zie ik dat er bestandsgrootte-limieten zijn met automatisch weggooien na x dagen.
Bedankt voor de link, maar ik denk dat ik mooi bij mijn betaalde host blijf voor minder dan 5 Euro in de maand, 8x meer opslag en goede veiligheids-mogelijkheden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
^^ met hem. 
Downtime, support, veiligheid, (reclame) zal overigens veel beter zijn bij een betaalde hosting
Downtime, support, veiligheid, (reclame) zal overigens veel beter zijn bij een betaalde hosting
mail mij dat bedrijf eens door: 8x2,5 Gb wil ik ook wel voor minder dan 5 euroMAX3400 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:32:
Pagina: 1