☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W
☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Verwijderd
Overigens geeft ASUS ook nergens in de specs aan dat het PCI-e x16-slot videokaarten ondersteunt, terwijl dit normaal wel wordt genoemd.
Ook gaat het over AGP viedokaarten die compatible zijn... (dus geen woord over PCI-e viedokaarten)
@cpec : Moet dat er dan echt bijstaan? Het lijkt mij dan een pcie slot een pcie slot is en dat je er in moet kunnen steken wat je wilt of zie ik dat nu zo verkeerd?
gaat alle fans draaien in je systeem?
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
Of misschien een andere kaart in dit systeem zetten? Anders heb je nog steeds geen idee wie de boosdoener is...
misschien in je bios een optie dat je beiden kan gebruiken maar ik ben dit zelf nog nooit tegen gekomen.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
As we mentioned before, there are three main chipsets for Intel’s new Xeon lineup, the 5000X and 5000V for workstations, and the 5000P for servers. The 5000X is designed for high-end workstations (32 GB of memory max, PCI Express graphics), the 5000V for low-end servers and workstations (16 GB of memory max, PCI Express graphics), whereas the 5000P is designed for high-end servers (32 GB of memory max, no PCI Express graphics). Beyond these three factors, the chipsets are virtually identical. However, since we’re looking at these new platforms from a workstation point of view, let’s run a quick comparison against Intel’s last workstation chipset, the E7525.
Ik heb de 5000P chipset en die ondersteunt het dus niet dat je een grafische kaart in een pcie 16x slot aansluit.
Wat mij besteft kan deze topic gesloten worden
Verwijderd
waarom heeft dat ding dat een pci-e 16x aansluiting?
misschien dat je het met een hardware\biosmod toch aan de gang kan gaan krijgen ??
Heeft het bord wel een pci-e4x aan sluiting??
Dan kan je daar wel een videokaart instoppen zoals een ati 1300\1600 pci-e4x of matrox kaarten
Verwijderd
Lekker vriendlijkVerwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:11:
Ooit gehoord van PCI-e RAID controllers?
Hoe dan ook: Dat AGP enkel en alleen maar videokaarten ondersteund (of iig, dat er voor AGP vrijwel alleen maar videokaarten verkrijgbaar zijn voordat iemand (mogelijk) met die ene uitzondering komt
Men ontwikkeld een hele nieuwe standaard. Nu ja, nieuw, een seriele opvolger van het parallelle PCI. Ik kan me vergissen, maar volgens mij past in 100% van de PCI-sloten (verschil in volt of busbreedte even uitgesloten) een videokaartje.
Maar goed: nieuwe standaard. Lekker veel bandbreedte, meer bandbreedte mogelijk dan AGP, en ook nog eens fatsoenlijk bruikbaar voor andere dingen dan alleen videokaarten door Jan met de pet.
Om het vervolgens weer kreupel te maken door onderscheid te maken tussen videokaarten en anders
Is mijn boerenverstand dan zo dom? PCIe == PCIe == PCIe... Puur het aantal lanes verschilt (dacht ik) maar met een PCIe switch zijn zelfs die dynamisch in te delen...
Ipv dat je een willekeurig bordje met een PCIe 16X slot kunt kopen, moet je van te voren eerst nog uit gaan zoeken of het $%^*## wel videokaarten ondersteund?
Dat er zo weinig mensen van gehoord hadden (MrNOnamE heeft het uiteindelijk van een Tyan-importeur moeten horen, zelfs hier op GoT / in VB valt het niet te vinden, als je al iets vind dan is het het andere uiterste van deze stompzinnigheid: een willekeurige PICe-kaart (vaak RAID) die niet in een PCIe 16X slot wil werken) geeft dus al aan dat het geen vaak voorkomend issue is, maar erger nog, dat het een issue is dat je wel 400 euro kost. Met de huidige levertijden van videokaarten en processoren zit je al lang over je 7 dagen die de wet koop op afstand je geeft om iets terug te sturen, en er zijn maar heel weinig webshops die hem daarna nog terugaccepteren.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Bovendien stond er bij de specs van dit bord niets over een pci-e slot dat geschikt was voor videokaarten, terwijl dit er anders altijd bijstaat!
Wat je ook aan het denken zou moeten zetten is dat de compatibility-list voor videokaarten alleen agp-kaarten toont.
[disclaimer]Ik ben het totaal met je eens wat betreft dit soort onduidelijkheden in het algemeen in de computerwereld, ik probeer het alleen van een andere kant te belichten -> NOFI[/disclaimer]