E-POP
Kun je perfect mee chatten en zelfs comp's op afstand mee besturen als je wilt.Netmeeting is meer voor als je een cam hebt .Die is daar perfect voor en kun je ook dingenmee sharen .
Kun je perfect mee chatten en zelfs comp's op afstand mee besturen als je wilt.Netmeeting is meer voor als je een cam hebt .Die is daar perfect voor en kun je ook dingenmee sharen .
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Zelf gebruiken wij hier winchat. Wordt standaart geleverd bij win2000 en winnt dacht ik. En met win98/95 kun je het ook gebruiken, wil je het ook hebben, mail me dan even op jcaikema@hetnet.nl
Nadeel is dat je winchat wel automatisch moet laten opstarten in windows. Maar dat moet toch geen probleem zijn.
Nadeel is dat je winchat wel automatisch moet laten opstarten in windows. Maar dat moet toch geen probleem zijn.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Gewoon icq!...veel leuker!... je hebt dan niet voor internet en voor je thuis netwerk een apart chat programmá nodig..
Z:
Z:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
idd is icq helemaal niet zo'n vervelende oplossing...bedenk wel wat voor backup-mogelijkheden je ineens heb 
Met icq blaaste ik vande week ff me downloads door naar pc2, omdat ik de server ging herinstalleren...ja hoor met 500 k/s:):)
Alleen is het wel vervelend dat je met icq niet alleen op een LAN 'online' kan zijn - en dat is wat je zoekt denk ik...ik heb het ook wel nodig
Met icq blaaste ik vande week ff me downloads door naar pc2, omdat ik de server ging herinstalleren...ja hoor met 500 k/s:):)
Alleen is het wel vervelend dat je met icq niet alleen op een LAN 'online' kan zijn - en dat is wat je zoekt denk ik...ik heb het ook wel nodig
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Als je bent ingelogt, kun je offline wel chatten met je andere leden hoor. (met icq dan)
Maar als je dan weer uitlogt, kun je niet meer inloggen en chatten. Of je moet eventjes een icq server laten draaien op een van de pc's.
Maar als je dan weer uitlogt, kun je niet meer inloggen en chatten. Of je moet eventjes een icq server laten draaien op een van de pc's.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Wij hebben hier een huiscentrale, hoor je elkaars stem ook nog! 
Maar erm, ICQ lijkt me wel een aardige oplossing, nadeel is dat je misschien af en toe alleen online wilt zijn voor je huisgenoten, misschien ff een tool zoeken dat je 2 icq nummers naast elkaar kan draaien?
Eentje voor de buitenwereld, en eentje voor de LAN
Maar erm, ICQ lijkt me wel een aardige oplossing, nadeel is dat je misschien af en toe alleen online wilt zijn voor je huisgenoten, misschien ff een tool zoeken dat je 2 icq nummers naast elkaar kan draaien?
Eentje voor de buitenwereld, en eentje voor de LAN
Gewoon thuis op een PC/Servertje een irc deamon draaien (onder windows):
kijk hier eens:
http://www.wircds.com/wircd/new/downloads.cfm
kijk hier eens:
http://www.wircds.com/wircd/new/downloads.cfm
Pagina: 1