Wij hebben hier een HP Proliant ML 350 G4P server hangen, deze server was tot heden niet gebruikt. Echter zou hier gisteren verandering in komen, er wordt namelijk een applicatie server van gemaakt.
Ik wil de server opstarten met de SmartStart CD-ROM en alles verloopt voorspoedig, dacht ik..! Maar het laden van de CD-ROM stopt op een gegeven moment.
En verder gaat het niet. Dit gebeurt met versie 7.4, welke orgineel meegeleverd is met de server zelf. Hierna nog twee andere CD's geprobeerd met hetzelfde resultaat. Hierna ben ik gaan kijken op de site van HP en versie 7.60 gedownload.
De SmartStart 7.60 start op >> kies voor de optie "starten van cd" o.i.d. Krijg een laadscherm te zien, en deze verdwijnt op het moment dat het klaar is. Hierna gebeurt er niets...
Computer reageert wel op num lock e.d.
- Heb het geheugen gecheckt met Memtest86, gaf geen foutmeldingen.
- DVD-speler vervangen door een CD-ROM speler, geen verandering...
Verder is de server zo in het rek gehangen en nooit gebruikt. Ik ben ten einde raad en weet geen mogelijke oorzaken meer. Dus vandaar dit topic.
Ik wil de server opstarten met de SmartStart CD-ROM en alles verloopt voorspoedig, dacht ik..! Maar het laden van de CD-ROM stopt op een gegeven moment.
Loading SmartStart............................................ .............................................................. .............................................................. .............................................................. .............................................................. .............................................................. Loading drivers.........Done.
En verder gaat het niet. Dit gebeurt met versie 7.4, welke orgineel meegeleverd is met de server zelf. Hierna nog twee andere CD's geprobeerd met hetzelfde resultaat. Hierna ben ik gaan kijken op de site van HP en versie 7.60 gedownload.
De SmartStart 7.60 start op >> kies voor de optie "starten van cd" o.i.d. Krijg een laadscherm te zien, en deze verdwijnt op het moment dat het klaar is. Hierna gebeurt er niets...
Computer reageert wel op num lock e.d.
- Heb het geheugen gecheckt met Memtest86, gaf geen foutmeldingen.
- DVD-speler vervangen door een CD-ROM speler, geen verandering...
Verder is de server zo in het rek gehangen en nooit gebruikt. Ik ben ten einde raad en weet geen mogelijke oorzaken meer. Dus vandaar dit topic.