i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Verwijderd
Warmte in de kast zelf? Goeie ventilatie rond om de pc zelf? Geaardstop contact? Man er zijn zoveel verschillende dingen die aan de hand kunnen zijn met het verplaatsen van een systeem. Mijn pc in nederland op geaard stopcontact werkte perfect. In frankrijk zonder geaardt stopcontact liept hij rondom vast, spontane reboots en vage meldingen over dat bestanden beschadigt waren....
Kan misschien zo iets zijn.
Kan misschien zo iets zijn.
Wat versta je onder 'vastlopen'? Krijg je ook een foutmelding oid? Of blijft het beeld stil staan? Of wordt het beeld zwart? Of reset de computer?
HD Video vraagt erg veel van de cpu. Ik denk dat die constant 100% belast wordt, met de nodige warmteontwikkeling. De temperatuur van de processor heb je zeker nog niet bekeken?
Overigens is VLC ook niet het meest stabiele programmaatje. Dus daar kan het ook nog aan liggen.
HD Video vraagt erg veel van de cpu. Ik denk dat die constant 100% belast wordt, met de nodige warmteontwikkeling. De temperatuur van de processor heb je zeker nog niet bekeken?
Overigens is VLC ook niet het meest stabiele programmaatje. Dus daar kan het ook nog aan liggen.
VLC is de enige player die alle demos kan afspelen zonder "lag/fading". Met vastlopen bedoel ik een 100% freez van het hele scherm, alleen reboot mogeijk. Het eerst waar ik aan dacht / denk is dat de hardware 't niet aan kan... wat opzich raar is met een dergelijk high end systeem. (Pre configed media center zowel op hard als software gebied.Palomar schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:45:
Wat versta je onder 'vastlopen'? Krijg je ook een foutmelding oid? Of blijft het beeld stil staan? Of wordt het beeld zwart? Of reset de computer?
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Kijk eens naar de temperatuur van de processor (uiteraard ondr full load). Grote kans dat daar het probleem ligt.
waarom windows media center? Ik heb dat ook een tijdje gedraaid maar de drivers daarvoor zijn brak. Probeer het eens met windows xp home of professional.
[afzeikmodus]
Waar zijn trouwens al die nerds met hun " het is de voeding!" posts
[/afzeikmodus]
[afzeikmodus]
[/afzeikmodus]
Beroeps brabander
Ja het gehel project staat op locatie te "draaien". Rotterdam Alexandrium dus we kunnen er niet zow 1,2,3 bij. Wellicht werkt het beter onder XP pro. We gaan er iig deze week heen en zien wat we kunnen doen (zie CPU usage / mem bandwidth).Vuurvoske schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:20:
waarom windows media center? Ik heb dat ook een tijdje gedraaid maar de drivers daarvoor zijn brak. Probeer het eens met windows xp home of professional.
[afzeikmodus]
[/afzeikmodus]
Pagina: 1