Toon posts:

[Vista] RDP disconnect direct na connectie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hetzelfde probleem ook al tegen gekomen in beta builds en het ook als bug gemeld.
Ik heb het probleem zowel op mijn laptop en desktop, beide draaien de rtm build.

Ik maak een remote desktop connection naar een win2k3 server.
Ik kan inloggen, het scherm bouwt een stukje op maar blijft dan op eens hangen en daarna krijg ik een disconnect..

Iemand hier die iets vergelijkbaars mee maakt?

edit 1:

via vpn een remote desktop verbinding maken geeft geen problemen.

Firewall uitgeschakelt geeft zelfde problemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 11:36 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Meestal is dit een MTU probleem -
Q. Sometimes when I connect to my terminal server, I see a black screen. Why does this occur?

A. This typically occurs if there is a device between the client and the server that is receiving packets but not passing them on. One way around this problem is to change the MTU size for the network adapter that is being used as a terminal server connection to clients.

Ethernet uses a maximum MTU size of 1500. You can start with 500 and then slowly move up until you notice the problem to find the correct value to set
Verder pas ik je topic titel even aan want 'probleem' in een topic titel is natuurlijk nietszeggend over je eigenlijke topic ;)

[ Voor 9% gewijzigd door elevator op 28-11-2006 20:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat verklaard toch niet dat ik op het interne netwerk wel alle connecties kan maken (via dezelfde netwerkverbinding) en via vpn ook?