Hoi,
Pas een Xbox 360 gekocht, kon 'm niet meer laten liggen nu Gears of War uit is.
Aangesloten op mijn (toch wel drie jaar geleden een top-range) Sony TV.
En wat blijkt mijn TV kan het breedbeeld niet aan.
Hoe zit dat nou? Ik kan mijn Xbox instellen op 50 en 60 mbt de TV. Ik heb geen idee wat dit inhoudt.
Wat ik wel weet is dat Gears of War alleen op 60 speelt, en mijn TV kan op 60 het breedbeeld niet aan. Dus nu speel ik mooiste spel wat ik tot nu ooit heb gezien op 4:3 formaat....HELP!
Heeft dit nu dus te maken met dat vehaal van 760 of 1080? (of i of P?)
Ik sta dus op het punt een andere (dan maar gelijk een LCD) TV te kopen, maar waar moet ik dan op letten om ervoor te zorgen dat ik gewoon op 60 breedbeeld kan spelen.
Moet ik dan een 1080P hebben? Of zou dat ook op een 1080i spelen?
Of zijn er mensen die exact weten welke LCD TV het beste beeld geeft icm een Xbox?
Ik hoor heel graag, elke info hierover zie ik erg graag.
Bedankt alvast.
Pas een Xbox 360 gekocht, kon 'm niet meer laten liggen nu Gears of War uit is.
Aangesloten op mijn (toch wel drie jaar geleden een top-range) Sony TV.
En wat blijkt mijn TV kan het breedbeeld niet aan.
Hoe zit dat nou? Ik kan mijn Xbox instellen op 50 en 60 mbt de TV. Ik heb geen idee wat dit inhoudt.
Wat ik wel weet is dat Gears of War alleen op 60 speelt, en mijn TV kan op 60 het breedbeeld niet aan. Dus nu speel ik mooiste spel wat ik tot nu ooit heb gezien op 4:3 formaat....HELP!
Heeft dit nu dus te maken met dat vehaal van 760 of 1080? (of i of P?)
Ik sta dus op het punt een andere (dan maar gelijk een LCD) TV te kopen, maar waar moet ik dan op letten om ervoor te zorgen dat ik gewoon op 60 breedbeeld kan spelen.
Moet ik dan een 1080P hebben? Of zou dat ook op een 1080i spelen?
Of zijn er mensen die exact weten welke LCD TV het beste beeld geeft icm een Xbox?
Ik hoor heel graag, elke info hierover zie ik erg graag.
Bedankt alvast.