meerdere pc's op een mon/keyb/muis kastje?

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 20:13
ik heb hier een 19inch monitor staan. nou heb ik naast mijn gewone pc ook een laptopje. die heeft een heel klein 12inch schermpje erop dus ik zou graag de laptop ook op de 19inch draaien. maar ik ben niet van plan om elke keer kabels om te draaien. en ik zou ook graag gewoon dezelfde muis/keyboard gebruiken. nou heb ik alle aansluitmogelijkheden op mijn laptop. maar nu moet er nog een kastje tussen. dat ik een knopje omdraai en ik gewoon op de laptop bezig kan.

hie zijn wel kastjes voor te krijgen. voor 50,- had ik wel ongeveer wat ik nodig heb. MAAR!

blijft de beeldkwaliteit wel goed? heeft het geen rare invloeden op mijn muis/keyboard?

ervaringen?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zelf zo'n kastje voor 2 pc's op 1 monitor. Het gaat opzich allemaal prima, je moet alleen opletten dat je wel op die pc staat als je um boot.... Voor de rest.... als je toetsenbord niet direct werkt nog een keertje schakelen, dat is het enige wat wel eens voorkomt bij een handmatige switch (zou ik je toch aanraden, omdat de goedkope elktrische switches echt bagger zijn).
Ik ben er in elk geval wel tevreden mee.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op donderdag 01 februari 2001 16:47 schreef teigetjuh het volgende:
Ik heb zelf zo'n kastje voor 2 pc's op 1 monitor. Het gaat opzich allemaal prima, je moet alleen opletten dat je wel op die pc staat als je um boot.... Voor de rest.... als je toetsenbord niet direct werkt nog een keertje schakelen, dat is het enige wat wel eens voorkomt bij een handmatige switch (zou ik je toch aanraden, omdat de goedkope elktrische switches echt bagger zijn).
Ik ben er in elk geval wel tevreden mee.
Waar koop je die dingen ?
en wat kosten ze ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©